obey-robots.txt
02 December 2016, 18:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Poorten en NAT loopback probleem

FredF
Zojuist een firmware update gedaan naar versie V100R001C02B050
De portforwarding werkte voor die tijd niet en na de update nog steeds niet.
Ook het in de DMZ plaatsen werkt nog steeds niet.

De voorbeelden bij 1# werken alle drie niet.



Helaas maar weer de Thomson gebruiken, daar werkt de Portforwarding wel.
 
I R Baboon
Gewoon een kwestie van correct instellen.
Je bent niet de eerste die meent dat het niet lukt, maar uiteindelijk lukt het wel...(met een beetje hulp)...Wink

Een screenshotje of verdere uitleg zou handig zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
FredF
Hallo Baboon, ik heb alles ingesteld zoals bij #1 en ook op de site van Online staat beschreven.
Ik heb de actieve verbinding VDSL verbinding geselecteerd en heb het interne IP adres van de betreffende PC met IPCONFIG gecontroleerd. Wat kan er dan nog mis gaan met de instellingen? Wat voor plaatjes wil je zien?
 
I R Baboon
Welke poorten betreft het bijvoorbeeld?
En net als bij de plaatjes van post #1 is het heel handig om de hele poort regel te zien met alle instellingen die je gemaakt hebt.
En hoe test je of die poorten open zijn?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
FredF
Hier zijn wat plaatjes, als je meer wilt zien hoor ik het graag.


Ik test het in de praktijk.
De poorten heb ik nodig voor OSGRID.
 
I R Baboon
De plaatjes zijn verdwenen.
Je moet na het uploaden van de plaatsje direct op "antwoord plaatsen" klikken.
Anders zijn ze weer weg. Bug in het forum...Mad

Ik moest even opzoeken wat Osgrid was...Think
Maar er staan nu geen poorten open bij jou. Buiten de normale poorten...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
FredF
Hier zijn de plaatjes nog een keer één voor één

FredF voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
FredF
Hier zijn de plaatjes nog een keer één voor één

FredF voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Gaat niet helemaal goed met die plaatjes.

Het belangrijkste is het plaatje van de poort regel.
De rest heb ik nu gezien.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
I R Baboon
Nee, niets te zien.

Alternatief kan je gebruik maken van een plaatjes upload site.
Dan hoef je alleen maar de url hier neer te zetten..

Ik ga dadelijk de lege berichten opruimen van je.
Komt allemaal weer in orde..
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten en NAT loopback probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen 29 15 september 2016, 23:19
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen 17 11 april 2016, 20:15
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen 10 29 februari 2016, 20:33
Gedrag medewerkers en afhandeling probleem! Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 6 30 september 2015, 19:22
Is dit een bekend probleem? Storing 3 16 april 2015, 12:49
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:16:55
| Roroko08:29:13
| trebor6009:08:23
| mbakirci09:24:39
| Lutz09:38:23
| earlyhchicken09:38:27
| Jan194711:58:01
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?