obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Hoe kijk ik TV?
jan5103
bij ons thuis dachten we dat we voor een 2e tv aansluiten op ons tv kastje een insteekkaart nodig hadden ( die dus ook in het kastje zit )
nu lees ik op online.nl dat je de harddiscrecorder ( die wij toen mee besteld hebben ) ook kan gebruiken als antenne
Betekent dit : dat als ik de insteekkaart eruit haal ( uit het kastje ) en de harddisk recorder aansluit, ik de insteekkaart in een andere tv kan doen en daar ook zenders heb ? en dan op de tv waar het kastje staat aangesloten ook ?
 
Lutz
Dat zal mij erg verbazen. Ik denk eerder dat de ene insteekkaart in het kastje ook het signaal voor de harddiskrecorder kan decoderen. Zonder de kaart zal niet de tv en de harddisk recoder kunnen werken. Maar probeer het zelf...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Roroko
Wanneer je de insteekkaart in een andere TV steekt dan kun je daar idd alle zenders ontvangen die in het pakket zitten, als je de harddiskrecorder op de tv aansluit zonder de insteekkaart dan kun je daar alleen de regionale zenders mee ontvangen , dus ned 1,2,3 en de gratis zenders die in jou provincie is te ontvangen.
 
I R Baboon
Die antenne op die harddiskrecorder is alleen bedoeld om oude tv's aan te sluiten die geen beschikking hebben over SCART of HDMI.

Aangezien Digitenne een gecodeerd signaal heeft, zal voor elke TV een smartcard nodig zijn.
Die smartcard kan gebruikt worden in losse tuners, decoders, recorders.
Als je TV modern genoeg is, kan je ook kiezen voor een insteekkaart (CAM module) om daar je smartcard in te doen.
Dan kan je rechtstreeks via de tv zelf kijken zonder een apart kastje.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe kijk ik TV?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kijk eens Rita Grappig : 2 28 jun 2006
Advertentie