obey-robots.txt
11 December 2016, 05:02
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ander Modem of router voor adsl extra

Hunter001
Beste allemaal,

Ik gebruik momenteel nog steeds het Thomson TG712 modem/router, maar wil graag een eigen modem/router of router gebruiken. Is het mogelijk een eigen router op het modem/router van online aan te sluiten of kan ik een eigen modem/router gebruiken? Wat is een goed alternatief? De Huawei is voor mij geen optie omdat deze geen loopback ondersteund en ik dan geen toegang heb tot mijn servers.

Graag jullie kennis en advies.

Groet Hunter

Lutz
Indien je geen telefonie afneemt van Online kan je ieder ADSL2+/VDSL2 modem gebruiken. Instellingen staan in de FAQ an de linker kant.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Hunter001
Ik hen een Fritz!box 3390 thuis gehad, alles geprobeerd en vele malen contact gehad met AVM, maar geen internet.
Kan ik op het huidige Huawei modem ook alleen een andere router aansluiten. Zo ja wat moet ik dan voor instellingen wijzigen in het Huawei modem?

I R Baboon
Die 3390 zou wel moeten functioneren op een Online verbinding.
Had je een DSL sync op je Fritz?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Hunter001
Ja, alles zag er prima uit in het modem. Alles mooi op groen, maar kon niet internetten. Na een week proberen met hulp van AVM heb ik hem uiteindelijk maar terug gebracht.

I R Baboon
Bij de 3360 had je bij een specifieke firmware het probleem dat je niet kon
verbinden met sommige netwerken zoals die van Online.
Een downgrade was dan noodzakelijk.
Misschien had je daar ook last van?

In zijn algemeenheid kan je elk willekeurig modem aansluiten op een Online verbinding.
Er is geen belemmiering qua login of zoiets dergelijks.
De instellingen voor je abo staan in de FAQ linksboven in het menu van het forum.

Een advies geven is moeilijk, want we weten niet wat je eisen zijn.
Er zijn zoveel modellen en mogelijkheden op de markt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Lutz
Ik heb hier een 3370 draaiend met VDSL, en voorheen had ik een 7170 met ADSL2+. Het trucje was de juiste instellingen vinden. Automatisch werkt dat bij AVM in Nederland niet.

Misschien kan je nog toelichten wat je wilt doen en waarom dat met het Huawei niet kan?
De nieuwe firmware heb je al geïnstalleerd?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Hunter001
Lutz, zoals jij al aangeeft heb ik alles hanmatig ingegeven. Ik heb met online gebeld en vele malen met AVM. Instellingen waren volgens beide partijen goed. Zelfde i
Als in de faq. Het Huawei modem onderstend geen loopback waardoor servers niet toegankelijk zijn van buiten af. Dat is de rede waarom ik op zoek ben naar een werkend modem router. Het valt me wel op dat bijna iedereen bij online het modem van online gebruikt. Waarschijnlijk liggen de beperkingen toch bij online.

Lutz
Wat ik mij afvraag is had je helemaal geen internet verbinding of had je wel internet verbinding maar je kon geen eigen server draaien? Dat is dan namelijk een ander probleem.

Hunter001
Je haalt twee dingen door elkaar. Met de Fritz!box 3390 had ik geen internet. De Huawei heeft geen nat loopback en daarmee niet de mogelijkheid om servers van buitenuit te bereiken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ander Modem of router voor adsl extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 7 07 december 2016, 20:26
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 1 29 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vdbits02:46:49
| Wanabo05:44:26
| Carlovanlent07:33:02
| Matthy Alblas09:49:36
| ronald schuit10:17:44
| famcai10:51:47
| cdb15:31:00
| peukevreugd17:57:01
| johan32417:57:55
| Hans19:07:05
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.