obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Online snelheden!!!
Arnold
Hoi,

Ik lees op de Online site dat er andere internet snelheden zijn.
10/1 30/3 50/5.

Ik heb nog de oude internet die van 20/2. Hoe zit dit want mijn internet is rete traag geworden en ik betaal 20 euro.
Het gaat nu gemiddeld 1,3 mb! En nee het ligt niet aan mijn pc, bedrading, plaatsing van de modem ect ect ect.
Toen ik het ding net had aangeschaft ging hij 1,9 mb!

bedankt
 
I R Baboon
Doe de postcode check op de Online site. Dan zie je welke abo mogelijk zijn voor je aansluiting.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Meow
Volgens hun check is zelfs 50/5 bij mij mogelijk.
Ik heb 30/3 besteld,
maar ADSL2+ gekregen (16/1)

Wat is in zo'n geval de volgende stap?
 
Lutz
Heb je ook zo een Huawei modem gekregen of iets anders?

Ik denk je sluit een abonnement af met een snelheid TOT ..., maar deze snelheid wordt niet gegarandeert. Indien Online vooraf een snelheid per mail belooft heeft dan kan je nog proberen wat te regelen, anders vrees ik van niet.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online snelheden!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie