obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
xbox verrbinding met internet valt steeds weg.
tolga3669
wanneer ik op de xbox zit zijn er wel eens momenten dat de internet weg valt. ik weet niet echt wat ik hier mee verder kan doen. ik heb online gebeld en hun konden mij hier niet mee helpen en stuurde mij hier heen. het zou aan mij xbox moeten liggen zeggen ze. dat er een gateway niet open is of zo iets. ik weet niet precies wat ik zou moeten doen daarmee. zou erg blij zijn als er een oplossing hier voor zou zijn. alvast bedankt
 
Lutz
De eerste vraag is: hoe verbindt je XBOX met het modem? Met een netwerk kabel of draadloos? En welke firmware zit in de modem? (Dat kan b023 of 050 zijn)
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'xbox verrbinding met internet valt steeds weg.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie