obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
steeds valt internet weg
onceatukker
Vorige week naar toe gemaild JTvD netjes antwoord gehad: we gaan er weer aan werken.
Heb er bij gezet graag 1 antwoord en per post dat het weer werkt.
Ik heb geen mailtjes en belletjes meer nodig van online ze zwetsen alles aan elkaar ik heb een israpunt een kabeltje van 40 cm er aan
daar mijn bekabelde laptop in opdracht van online. een paar dagen laten staan zelfde problemen. doe de modem op een andere groep zegt men
snoer van de buren er aan. zelfde probleem. Ik ben murw van Online heb alles maar dan ook alles gedaan eens stopt het en nu ik lees
en inmiddels ken ik mensen met exact dezelfde problemen (in mijn dorp zelfs op dezelfde tijden ) stopt het voor mij.
Natuurlijk als het oplost wordt is het oke maar kunnen ze dat?
Mensen vervang niet net als ik 3x het israpunt,net als ik, vervang niet 3 modems net als ik, vervang geen kabels die altijd gewerkt hebben net als ik.
Enz, Enz natuurlijk er kan bij u thuis wat mis zijn maar laat u niet wat wijsmaken.

Jan
 
JTvD
Jah. ze zijn goed hé..

Ik moest mijn kanaal vast zetten op 6..
Ik nog zeggen hoe weet u dat.. kunt u zien waar mijn buren op zitten..
Hun.. euhh nee maar we zien dat de modem dan beter werkt..
Dus.. ik zet m vast op 6.
En nu komt het..
Hij " verander de ISSD naam in een eigen bedachte naam"
Nu schiet ik echt vol van de kennis die hun hebben..
Ik nog : leg mij eens uit wat dat in vredesnaam met de verbinding te maken heeft..
Ik heb echt het idee dat ze de bellers de gek aan steken..
Hij ik lees het op van het scherm zegt hij .. wat een wizzkid hé Cool
Tja.. daar kan ik niet tegen op.. wel vertel ik dat ik dat niet ga doen..

Na nog wat instellingen bij langs gelopen zet hij: nu moet het goed wezen..
Ik haal de bedrading er af kijk bij de wifi iedere wifi in de buurt zichtbaar behalve die van mij.. Cry
Toen zegt hij: dan moet ik u een nieuwe opsturen..
ShockAngrySad

Dan geef ik het op.. na zoveel nog een nieuwe..dat zou de 4de zijn.
Terwijl als ik een oude speedtouch aansluit de problemen weg zijn..
Ik kan alleen hier geen harddisk op aansluiten
Er zelf een kopen wil ik wel.. maar graag zie ik dat hun de kosten gaan betalen.
Ga ff met de luie reet van de stoel af zei ik tegen die man.. even naar de winkel zoek ff een goede en stuur die maar op..
Kan niet ... ze hebben alleen de #@#$% huawai... die hapert.
Na 3 mislukten heb ik hierin geen vertrouwen meer..

Toch verwacht ik een goede oplossing van online..
Het geld innen ze namelijk wel zonder het probleem op te gaan lossen..
 
WitteKat
Mensen het ligt niet aan de verbinding maar aan de modem! Ik heb ook nog een oude Speedtouch liggen en na het instellen/aansluiten waren de problemen opgelost.
Ik wil eigenlijk een "refund" voor het inleveren van de Huawei HG655d zodat ik er zelf een kan halen die wel werkt. De Speedtouch kan ik op zich ook wel gebruiken maar is zeer verouderd en achterhaald qua instel mogelijkheden.
 
Bommeldinges
Onceatukker, ik heb jouw topic ook gezien en ben het met je eens dat het duidelijk een veel voorkomend probleem is.

Persoonlijk stel ik Online nog even in de gelegenheid het probleem op te lossen, als dat niet lukt ga ik via het juridisch loket kijken of ik het contract kan laten ontbinden op grond van het zogeheten "conformiteitsbeginsel".

Je kan het even opzoeken, maar kort gezegd is dat een stukje wet dat inhoudt dat een product aan bepaalde realistische verwachtingen hoort te voldoen. Doet het dat niet, is dat een reden de koop ongedaan te maken. Als voorbeeld: een auto - zonder garantie - die binnen twee maanden een deur verliest. Als je een auto koopt mag je er redelijkerwijs van uit gaan dat die deur het jaren uithoudt. Doet hij dat niet, moet de verkoper dat oplossen en anders kan de koop teruggedraaid worden. Geldt alleen voor verkopende bedrijven trouwens.

In ons geval betekent het dat wij een fatsoenlijk werkende aansluiting mogen verwachten. Een enkele storing op zijn tijd mag gewoon, maar in ons geval is het bijna dagelijks meermaals, en dat is geen "enkele" storing meer. Dus moeten ze dat oplossen. Doen ze dat niet, is het product niet wat je er van mag verwachten en mag de koop - dus het contract - ontbonden worden.

Ook ik moet nog ruim een jaar, dus ik hou dit echt wel even in de gaten...

Eigenlijk zouden klanten met dit probleem zich moeten bundelen tegen Online, maar ik betwijfel of er veel mensen zijn die dat willen. Ik zelf ga dat in ieder geval niet op poten zetten, daar heb ik de tijd en de middelen niet voor. Misschien iemand anders? Blush

Succes in ieder geval.
 
Bommeldinges

Quote

WitteKat schreef:

Mensen het ligt niet aan de verbinding maar aan de modem! Ik heb ook nog een oude Speedtouch liggen en na het instellen/aansluiten waren de problemen opgelost.
Ik wil eigenlijk een "refund" voor het inleveren van de Huawei HG655d zodat ik er zelf een kan halen die wel werkt. De Speedtouch kan ik op zich ook wel gebruiken maar is zeer verouderd en achterhaald qua instel mogelijkheden.


Ik heb nu in diverse topics ook gezien dat mensen met andere modems ook tegen dit probleem aan lopen. Hat lijkt mij dan ook sterk dat dit puur een modem kwestie is. Maar dan nog moet Online dat oplossen. Ik kan geen 200€ uitgeven aan een eigen modem, bovendien betaal je voor het modem van Online. Weliswaar niet gespecificeerd in je abonnement, maar ga er maar vanuit dat ze dat meegerekend hebben.
 
onceatukker
Ik heb een ander modem er ook aan gehad zelfde instellingen er in zelfde problemen evenzo bij een andere klant van online hier in het dorp. Ik herken de helpdesk antwoorden ook dat zijn volgens mij a4tjes die ze voorlezen telkens dezelfde vragen en antwoorden ik zeg ik ken het al uit het hoofd u nog niet?
Maar oplossen ho maar. Tja wat nu? Bundelen is mooi in gebreke stellen is mooi
maar het is ze maar om 1 ding te doen geld! Dus dat zal een slepende zaak worden laten we hopen dat er veel mensen op dit forum komen en nadenken eer ze naar online overstappen helaas kom je vaak pas als je problemen hebt op dit forum. Ik wacht nog even af eigenlijk belachelijk maar goed hooguit nog 2 weken.
Laat weten hoe het afloopt allemaal sterkte.

Jan
 
pjisonline
Wel ik zit al deze reacties te lezen, en herken werkelijk alles. Ik heb precies dezelfde problemen als maanden en maanden. Verschillende keren gebeld (afgelopen week weer gebeld, zou ticket gemaakt worden met technische dienst, zou teruggebeld worden. Niet gebeurd, dus ik belde zelf terug, bleek dat er totaal geen record van mijn vorige telefoontje in hun systeem! Vrouw die ik aan de lijn had heeft dus gewoon gelogen!).
Ook kabel veranderd (nu kabel van 1 meter), tweede modem al. En ga zo maar door.
Ik denk dat de enige oplossing is: naar een andere provider. Er wordt bij mij glasvezel aangelegd. In mei is het klaar. Ik stap direct over. Je betaalt wel meer, maar dit is echt niks.
 
onceatukker
Ik wil er ook vanaf heb nog enige tijd te gaan helaas maar ik ben nu 7 maanden bezig met deze ellende schandalig wat Online levert aan service. Het kan altijd een keertje fout gaan maar bij zoveel mensen dezelfde klachten en niet oplossen?
 
Supermama0505
Ja bij mij het zelfde probleem!! Elke dag valt het internet wel 10 x weg, nou als je ergens mee bezig bent op internet, en je wilt verder, maar plots is het internet weer weg, dan is dat ook alles weg! Word er niet goed van, en ook ik zit er zowiezo nog anderhalf jaar aan vast! Ze weten het mooi te vertellen...daarom zijn ze natuurlijk ook zo goedkoop Wink
 
Tiger
Valt de verbinding weg bedraad of draadloos ?.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'steeds valt internet weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie