obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Huawei + TP Link + Synology NAS functioneren niet samen
Tartan
Dat poort toewijzen, hoe doe ik dat? ik maak duidelijk een denkfout...
Ik heb vanmiddag portforward ingesteld in de huawei van poort 8069, maar via een externe pc kon ik niet bij OpenERP (:8069) komen.
Welke gegevens (extern IP adres etc.) vul ik in?
Het is uiteindelijk de bedoeling dat ik vanaf meerdere plaatsen (andere pc's en wisselend IP adres) op de Synology en OpenERP kan.
Welke instellingen moet ik maken?
 
I R Baboon
We hebben al een groot topic lopen met een uitleg van hoe en wat.
Het grote Huawei poort openen topic

In een notendop zou het zo uit moeten zien:

Interface: WAN 1 t/m 4
Protocol: TCP/UDP
IP adres extern: blanco
Van poort: 8069
Tot poort: 8069
Lokaal ip adres: 192.168.1.101
Naam: zelf verzinnen
Ingeschakeld: aan.

Zo kan je dat herhalen met elke poort die je wilt instellen.
Je moet echter testen vanaf een externe verbinding.
Dat is heel belangrijk. Via je eigen netwerk kan je geen poorten uitproberen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tartan
Hooggeleerde en geƫerde Baboon, BEDANKT!!!
Jij hebt mij door alle hindernissen heen geloodst...vakkundig en to-the-point.
Hartelijk bedankt dat jij je vakkennis en je tijd op deze manier aan mij beschikbaar hebt gesteld.
De NAS is nu via internet bereikbaar, mijn netwerk staat als een huis en ik ben gaandeweg ook nog een beetje wijzer geworden.
Als ik je kan helpen met een juridische kwestie(dat is mijn vak), PM mij dan maar.
Chapeau!
 
I R Baboon
Blush

Thumbs Up
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei + TP Link + Synology NAS functioneren niet samen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie