obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid
rzeegers
Nee zit niet via het modem.

Ik heb gewoon het idee dat ik geknepen wordt in mijn snelheid. verbinding is gewoon goed. Maar niet met snelheid die ik zou moeten hebben.
 
Lutz
Je kan kijken welke firmware op de Huawei draait. Dat zal 050 moeten zijn en was vroeger B023. Naar een keer modem uitzetten, een minuut wachten, en weer aanzetten zou de download moeten beginnen en kan tot 30 minuten duren.

Indien je zeker weet, dat je niets download, dan zal ik eens helpdesk bellen.
Ze kunnen je aansluiting checken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Om uit te sluiten dat je aansluiting in de woonkamer of de telefoonkabel het probleem zijn, zou ik toch het modem direct aansluiten in de meterkast.
De helpdesk zal dit sowieso van je verlangen als je gaat bellen met dit probleem.
VDSL is nog veel gevoeliger dan ADSL voor slechte bekabeling of slechte aansluitpunten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
rzeegers
Ik heb geen stopcontact bij de meterkast dus het wordt eerst een heel gedoe om het modem daar aan te sluiten.
Is het niet mogelijk de helpdesk te vragen om er eens naar te kijken?
Ze zullen toch vast wel kunnen zien hoe de verbinding eruit ziet. Ligt het probleem bij mij dan kan ik altijd nog andere mogelijkheden uitproberen.
 
I R Baboon
Dat het allemaal een inspanning vraagt, is mij duidelijk.
Maar je hebt toch wel een verlengingskabel of haspel?
Je hoeft niet voor altijd het modem zo aan te sluiten.
Het is maar om de aansluiting in de woonkamer uit te sluiten als oorzaak.
Ook zeer belangrijk is dat je die aansluiting los maakt van je ISRA.
Alleen het modem mag dan verbonden zijn met je ISRA.
Anders heeft de test geen nut.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
rzeegers
Ja dat is waar. Ik zal het binnenkort eens proberen. Maar als ik hem na die test weer in de huiskamer wil zetten kan ik gewoon in de meterkast dat weer zo verbinden toch? Door middel van de telefoonstekkers die bijgeleverd zijn?
 
rzeegers
Waar ik nog wel even aan dacht! Twee weken geleden was mijn modem wel een keer wat hoger ingetraind. op 10000 ongeveer. nog steeds niet goed. Maar hoe gebeurt dit? kan iemand mij daar uitleg over geven?
 
I R Baboon
Ja, het is de bedoeling dat je ook weer terug kan naar de oorspronkelijke situatie.
Als de aansluiting te complex is (veel draden wirwar) moet je een foto nemen van de huidige toestand.
Dan kan je gemakkelijk zien hoe alles in elkaar zat.

Het is de bedoeling dat je altijd gebruik maakt van de kabels/stekkers/aansluitdoosje van het installatiepakket.
Je kan daar wel vanaf wijken, maar dan moet je weten waar je mee bezig bent.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
rookie1967
Hallo , heb sinds kort een internet + bellen abonnement . Voorheen had ik ook een internet+bellen abo .
Bij tele2 ben ik weg gegaan omdat ik niet meer kon krijgen dan 6 Mb . Bij Online hebben ze gezegd dat 8Mb mogelijk is .
Maar haal 4-5Mb max . Ik woon 2,3km van de centrale volgens postcode check .

Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 864
Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 6144
Verbindingstype G.DMT
Kanaaltype
Interleaved
Upstream SNR (dCool 6
Downstream SNR (dCool 12.7
Upstream uitgangsvermogen (dBmV) 12.5
Downstream uitgangsvermogen (dBmV) 17.9
Upstream CRC fouten 0
Downstream CRC fouten 2966
Upstream FEC errors 52
Downstream FEC errors 312

Lijn Demping Status
Upstream demping (dCool 31.5
Downstream demping (dCool 47.5


Denk persoonlijk dat het aan de lage kant is .
Toen ik net verhuisd was 8 jaar terug ( nieuwbouw) kreeg de provider de snelheid niet stabiel omdat ik ong 3,5 km van de centrrale zat .
Toen hadden ze de lijn vast gezet op 7Mb , zou dat er nog steeds op zitten ? Zoja , hoe kan ik die weer laten verwijderen ?
Alvast bedankt voor de antwoorden /suggesties .

Naam:Utrecht-Leidscherijn
Code:Ut-Lerij
Afstand:± 2377 meter

Postcode Huisnummer
3543BR xx
Gewijzigd door Wanabo op 11 november 2013, 21:56
 
CnC
Wat staat er over de verwachte snelheid in je bevestigingsmail?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 nov 2016
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid : 10 02 mei 2016
Snelheid inperken? Huawei configuratie en problemen : 61 15 nov 2015
Advertentie