obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG566D met Magicon IPC-1 camera's
studioph
Bij toeval vandaag een spiksplinternieuw Huawei modem uit de doos kunnen lenen. Met de nieuwste firmware erop.
Poorttoewijzing weer goed ingesteld zoals bij de vorig 4444 en 5555 enz.

Maar geen resultaat erg vreemd want ik heb ooit heel even beeld gehad met het vorige modem (nu brick)

Heb een AVM Fritz!Box WLAN 7360 Annex A besteld om uit te proberen als die het wel goed doet dan maar over naar een erg duur modem maar je moet wat............
 
dutch flash
Klopt duur modem, maar wel een waanzinnig ding en veel mogelijkheden.
 
studioph
Ik zie dat jij er ook een hebt Heb jij alle instellingen voor online er inzitten met telefonie
Heb je ook ervaring met ip camera en dit modem van Fritz box?
 
dutch flash

Quote

studioph schreef:

Ik zie dat jij er ook een hebt Heb jij alle instellingen voor online er inzitten met telefonie
Heb je ook ervaring met ip camera en dit modem van Fritz box?


Yeap internet 30/3 en telefonie van online.
Heb geen ip cam. dus daar ken ik je niet mee helpen.
Heb sinds een week dit modem en hij draait als een tierelier Wink

Heb wel de oude Firmware version: 111.05.24 draaien
Nieuwe(111.06.01) versie gaf problemen.
 
studioph
Net het 3e Huawei HG655D modem van Online ontvangen en deze maal voorzien reeds van laatste firmware.
De beide Maginon IPC-1 ip camera''s aangesloten en zowaar ze doen het zonder probleem.
Ondanks dat de Fritzbox 7360 beter is ga ik eerst nu het eens een tijdje proberen met de Huawei en als het toch niet veel voorstelt dan kan ik alsnog overgaan op een TP Link TD VG3631 of de Fritzbox 7360 opnieuw bestellen. Hij gaat nu ongeopend retour.
Dank voor alle hulp en een goed digitaal 2014 voor alle leden gewenstCheer
 
dutch flash

Quote

studioph schreef:

Net het 3e Huawei HG655D modem van Online ontvangen en deze maal voorzien reeds van laatste firmware.
De beide Maginon IPC-1 ip camera''s aangesloten en zowaar ze doen het zonder probleem.
Ondanks dat de Fritzbox 7360 beter is ga ik eerst nu het eens een tijdje proberen met de Huawei en als het toch niet veel voorstelt dan kan ik alsnog overgaan op een TP Link TD VG3631 of de Fritzbox 7360 opnieuw bestellen. Hij gaat nu ongeopend retour.
Dank voor alle hulp en een goed digitaal 2014 voor alle leden gewenstCheer


Toppie dat het nu wel werkt.Thumbs Up

Jij ook een goed digitaal 2014 toegewenst.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG566D met Magicon IPC-1 camera's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie