obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG566D met Magicon IPC-1 camera's
I R Baboon
Het plaatje laat niets vreemds zien.

Dus je kan de beide camera's bereiken op 192.168.1.21:5555 en 192.168.1.25:4444 op je PC?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
studioph
ja via kabel geen probleem
 
I R Baboon
En er zijn geen andere veranderingen gebeurd in het modem?

Ik kan ook geen enkele camera zien van mijn kant.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
studioph
nee alleen weet ik niet meer of UDNp aan gevinkt stond of dat dit uit moet staan
Ik heb ook al enkele malen vanaf een andere pc met een ander netwerk getracht de camera's te zien maar geen resultaat
Heeft het zin het modem een keer terug naar fabrieksinstellingen en dan weer opnieuw instellen
Blijft de update flash er dan wel inzitten ??
 
I R Baboon
UPnP mag uit staan.
Want je hebt nu al een poort geopend.

Fabrieksreset is op zich de volgend stap.
Probeer deze keer de restknop uit aan de zijkant van de Huawei.
Dat is een hardwarematige uitgevoerde reset.
De eerste die je deed was softwarematig. Misschien zit er een verschil in.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
studioph
behoud ik wel de update versie bij een hardware reset ?
 
Lutz
Ja. Om firmware te flashen zijn andere handelingen nodig.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch flash
Update de firmware van je ip cam of had je dat al gedaan ?

Hier een site met de firmware

http://www.traveler-service.de/typo3/...d=566&L=19
 
studioph
update was al uitgevoerd
na controle door Baboon blijkt alles goed ingesteld en lijkt het toch op een fout in het modem wellicht instabiel tenslotte was de OTA update niet goed gegaan en ondanks een zo te zien goede flash naar de nieuwste firmware van het modem blijkt het modem toch defect en is een nieuw modem aangevraagd. Bij ontvangst nieuw Huawei modem zal ik direct zelf de firmware update zodat het OTA flashen niet meer plaatsvindt.

Over een paar dagen hopelijk voor Kerst dus nieuwe poging.
Dank voor alle tips tot nu toe
 
dutch flash
Oke

Ben benieuwd naar de uitslag we lezen het wel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG566D met Magicon IPC-1 camera's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie