obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
Hoe is uw ervaring met Service van Online?
GOED GOED 0%[0 stemmen]
SLECHT SLECHT 100%[1 stem]
Totaal stemmen : 1
 Onderwerp afdrukken
Impasse Service Online - KPN
Kastje-naar-de-Muur
Online huurt lijnen van KPN. Mijn lijn valt om de haveklap weg van mijn abonnement Internet + bellen.

tot 2x toe thuis gebleven voor monteur KPN. We hebben hem nog NOOIT gezien.

KPN onbereikbaar of tegen hoog tarief Online geeft het door aan KPN. Waarom wordt een concurrentiestrijd gestreden over de rug van de consument. Online kan niets ook niet doorverbinden met management of directie, KPN ook niet.

HELP ik zit al weken met een k.... verbinding. NIEMAND kan helpen, wordt van kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Wacht nu op 3e afspraak met KPN monteur die weer niet zal verschijnen weer 2 uur thuis, weer bellen met KPN weer bellen met Online

WANNEER KOMT IEMAND MIJ EINDELIJK HELPEN Ik betaal voor een dienst die ik niet krijg. dit is toch wanprestatie
 
I R Baboon
Je kan wat meer druk zetten door je verhaal te schrijven op klachtenkompas.nl
Sowieso alle contacten en belkosten noteren.
Als je onnodig vaak moet bellen, kan je daar een regeling voor krijgen.
Bellen met KPN heeft in jouw geval heel weing zin.
Je bent een klant van Online en niet van KPN.
KPN werkt uitsluitend in opdracht van Online.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Impasse Service Online - KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie