obey-robots.txt
05 December 2016, 03:18
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

niet werken van tv/telefoon en internet

dani64
hoi
nu anderhalf maand compleet pakket bij online.nl in huis...EEN RAMP!
niks werkt, nu 10 dagen zonder tv! 4 dagen zonder internet gezeten en de telefoon doet het gewoon niet...heel af en toe kan ik bellen, dus online gebeld via de 15 cent service! hoop geld betaald en nog niks...al 2x nieuw spul ontvangen en weer niet de goede, om gek van te worden. ik werk tenslotte thuis en mn dochter moet huiswerk maken op de pc en geen tv, dus elke avond wonen we bij mijn moeder, is toch erg dat dit kan! en elke keer als je belt kunnen ze niks doen, behalve je een half uur aan de telefoon houden en weer laten wachten op de volgende verzending..voor de tv moet ik nu weer wachten, ligt bij tnt mevrouw...en dan nog es heeel weinig kanalen, hoe kom ik hiervan af?

I R Baboon
Wat is er allemaal gebeurd toen je belde met de helpdesk?
En hoe ziet je aansluiting eruit van je modem op de telefoonlijn?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

dani64
hoi,
de eerste die ik spraak vroeg iets en daarna, na mn antwoord, was het ohhh...graag even geduld, was ze weer weg en kwam ze met opmerkingen die helemaal niks met het probleem te maken hadden...toen maar later terug gebeld en kreeg een man aan de telefoon, die me na een kwartier praten terugbelde en met goede hulp kwam, internet werkte toen prima, maar waarom de telefoon steeds niet werkt hebben ze nog geen aandacht aan gegeven, ja, met resetten...toen was de modem kapot
en kreeg bij de tv een betere antenne, snap niet waarom ze die direct niet verstrekken, maar ding is ook niet stabiel en moet ook nog es buiten hangen, met een kabel! dus zeker een gat ergens boren...mooi niet!!
bovendien werkte de nieuwe antenne niet want heeft met het tv-kastje te maken..die werkt ook niet goed, tv kijken tot vorige week was ook een ramp, met heel weinig zenders die normaal deden, 1, 2 en 3...rest werkte niet en nu al 10 dagen zonder...
die van afgelopen woensdag wist helemaal niks, en zei dat ik niet vriendelijk was...goh wat vreemd, kreeg weer een antenne die niet werkte en was daar niet blij mee en toen ook nog bij het resetten helemaal niks meer, maar wel mn vrienden mee laten luisteren, die vonden het ronduit belachelijk hoe zij deed, bovendien heeft ze dus niet het tv kastje opgestuurd waardoor ik nu nog geen tv heb, die moeten ze direct ontslaan!
standaard aansluiting
groetjes

I R Baboon
Dus alleen de telefoon werkt nu nog niet. Correct?
Brandt het telefonie lampje op het modem en zo ja, in welke kleur?

De TV ontvangst problemen zijn van een andere aard.
Het is in principe hetzelfde als Digitenne. Alleen levert Online de tuner en smartcard.
Kort samengevat kan je de meeste problemen in twee dingen verdelen: ontvangst- en smartcardproblemen.
Bij ontvangstproblemen is inderdaad de interne standaard antenne te zwak om een goed signaal te leveren.
Dan wordt vaak een andere buitenantenne geadviseerd die inderdaad ook buiten moet aangebracht worden.
Je moet immers de uitzendmast goed kunnen ontvangen.
Afhankelijk van je locatie en bebouwing kan dat noodzakelijk zijn voor ontvangst.

Bij smartcard problemen kan je wel ned1/2/3 en regionaal ontvangen en de rest niet.
Die zenders zijn gratis en vrij te ontvangen. Voor de rest moet de smartcard actief zijn.
Als je wel ned1/2/3 kan ontvangen (goed beeld) en de rest niet, ligt het niet aan de antenne, maar aan de smartcard.
Die moet correct geactiveerd worden en die moet maandelijks een update krijgen van de zender om het beeld vrij te geven.
Zo te lezen is dit nu het probleem bij jullie.

dani64
nee, ook nog geen tv
kleur is groen, maar kan niet bellen of gebeld worden...is de laatste anderhalve maand steeds het geval geweest
hebben ook wel rtl 4 en 5 en bbc, maar te slecht om naar te kijken, als ze dat van te voren zeggen dat je een gat in je muur moet boren om een buitenantenne te hebben, had ik direct al nee gezegd...
is niet mijn huis..
kastje werkt niet goed bij de tv...probleem met kabel, dat staat tenminste op de tv
groetjes

I R Baboon
Een groen telefonie lampje is prima.
Dat betekent dat er een verbinding is met de telefonie server en dat je ook aangemeld bent.
Hoe is de telefoon zelf aangesloten op het modem?
En heb je ook eens een ander toestel uitgeprobeerd?

Aan zich hoef je niet te boren voor de antenne.
Er bestaan speciale doorvoeren die heel plat zijn zodat ze tussen raam en kozijn passen.
Bijvoorbeeld: http://www.alleka...rvoer.html
Dan is boren niet nodig.

In Amersfoort staat een uitzendmast voor Digitenne. Ontvangst zou op zich geen probleem moeten zijn.
Of er teveel bebouwing in de buurt?

dani64
moet helaas wel boren, en ik heb geen boor, en dat moeten ze dan ook melden..ik mag niet eens boren van de woningbouwvereniging
ja, ook andere telefoons geprobeerd, andere contacten...het is een ramp
we willen dit gedoe niet meer, heeft nu voor anderhalf maand ellende gezorgd en dat mn dochter niet eens internet had voor school en dan ergens anders moest studeren en dat in deze tijd....en ik kan niet werken van huis af...maar dat interesseert online niet..en ja, 10 dagen zonder tv...kan gebeuren en willen ook geen monteur sturen, we zijn er klaar mee, duur met bellen..want het moet met de mobiel, dus extra kosten...en maar wachten als je belt en geen mailadres om te kunnen mailen..
ik heb gevraagd of alle kanalen beschikbaar waren en dat zijn ze dus niet...ja. misschien met een buitenantenne, en dan mag er niet teveel verkeer zijn, zit naast een school. dus veel verkeer...
jarenlang upc gehad, zonder problemen, maar die waren duurder, nu niet meer, maar dit online.nl is echt waardeloos, als je het materiaal al bekijkt, de antenne die je dan als eerste krijgt, echt slecht

I R Baboon
Heb je dit al gezien of uitgeprobeerd over de ontvangst problemen?
http://kpn-custom...a_id/16049

Het internet is wel goed thuis? Geen snelheidsproblemen?
Bovenaan deze pagina staat een speedtest in de grijze balk.

CnC
Je komt me eerlijk gezegd niet echt als meewerkend over.
Maar goed laten we het proberen.

1. Werkt het internet nu wel of niet?
2. Het telefoon lampje is groen zeg je, in welke ingang zit het telefoontoestel aangesloten in phone 1 of phone 2? Of misschien zelfs in een andere ingang?
3. Kun je inloggen in je Mijn Online en verifiëren of je smartcard geactiveerd is en zo niet kun je deze dan alsnog activeren?
4. De tv geeft de melding dat er iets mis is met de kabel, kun je verifiëren of de tv is afgesteld op de juiste bron, dat zou een van de scartaansluitingen moeten zijn.
5. Je geeft aan dat als je bepaalde zenders kunt ontvangen deze slecht zijn, kun je op NED 1,2 of 3 gaan staan en op de ANT knop van je afstandsbediening drukken en aangeven wat de ontvanger aangeeft aan signaal? Kun je hetzelfde doen op RTL 4? Wat geeft de ontvanger dan aan?
6. Heb je überhaupt de nieuwe antenne aangesloten? Deze heeft van zichzelf al een verbeterd ontvangst van zo'n 20% dus buiten plaatsen is wellicht niet eens nodig. Kun je me aangeven of er een lampje op de antenne brandt? Kun je verifiëren dat de antenne op de ontvanger is aangesloten en niet op het televisie toestel zelf?

dani64
haha, en wie ben jij omdat te bepalen, werk jij bij online, en weet je hoe het is om anderhalf maand zonder telefoon en de helft van de tijd zonder tv te zitten?
tuurlijk heb ik van alles geprobeerd, 5 x geduldig geluisterd naar online medewerkers die weer 10x hetzelfde zeiden, resetten, stekker eruit, ander contact proberen, andere antennen, nu sinds gister een tv kastje gekregen, na 2 weken geen tv en 2 week geleden dus al aangevraagd, vorige week werd ik voor het eerst gebeld door online, zouden ze de tech, dienst inschakelen omdat de telefoon nog steeds niet werkt, niks meer gehoord daarna en de telefoon werkt nog steeds niet, ik werk veel via de pc, mijn dochter zit op een computerschool en heeft net 2 weken bij mijn moeder gewoond omdat het thuis niet werkt, hoezo niet meewerken??? zo net een bericht geschreven en ja hoor, werd er weer uitgegooid, blijkbaar normaal, mn broer was hier, 51 jr en zei dat het niet normaal was, ben ik het helemaal mee eens, waardeloos online, en raadt het al mijn klanten af...6 tot nu toe...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'niet werken van tv/telefoon en internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan404:23:52
| frankvdz04:27:41
| ronald schuit05:00:44
| Wanabo07:07:07
| dutch flash07:11:43
| RichieB07:42:56
| Roroko08:57:39
| Hans10:50:39
| Lutz11:48:34
| Sambala13:55:58
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?