obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid Israpunt anders dan wat modem levert.
Heisa
Afstand ± 2712 meter
 
CnC
Dan is 10Mbit toch echt het technische limiet
 
Lutz
Bij Online staat de DSLAM in de wijkcentrale, in jouw geval rond 2710m weg. Bij KPN staat de DSLAM in de straatkast, dus dichter bij je huis.

Erdoor kan KPN meer download snelheid leveren.

Maar: soms is de straatkast vol en kan er geen DSLAM meer bij...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
CnC

Quote

Lutz schreef:

Bij Online staat de DSLAM in de wijkcentrale, in jouw geval rond 2710m weg. Bij KPN staat de DSLAM in de straatkast, dus dichter bij je huis.

Erdoor kan KPN meer download snelheid leveren.

Maar: soms is de straatkast vol en kan er geen DSLAM meer bij...

Wat hij zegt + het netwerk van KPN is grotendeels verglaast, dwz de kabel van de wijkcentrale naar de straatkast is van glasvezel en het laatste stukje is van koper.
 
Heisa
Dan klopt dus wat de KPN-monteur zegt en wat online kan leveren.
 
CnC

Quote

Heisa schreef:

Dan klopt dus wat de KPN-monteur zegt en wat online kan leveren.

Het is volgens mij een publiek geheim dat KPN (en dochters) een snellere verbinding kunnen leveren. Als ik je een andere indruk heb gegeven dan spijt me dat.
 
Heisa
Oké Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid Israpunt anders dan wat modem levert.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Advertentie