obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Samsung Galaxy S4 als afstandsbediening
Essie1969
Goedemiddag,
Ik probeer mijn Galaxy S4 in te stellen als afstandsbediening, maar er wordt gevraagd welk merk de settopbox is.
En dat weet ik dus niet, kan nergens een merk ontdekken. Iemand enig idee?
(Ik heb geen HD-recorder, alleen zo'n zwarte decoder waar de insteekkaart inzit).

Alvast bedankt!

Essie
 
I R Baboon
Rebox is het merk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Essie1969
Bedankt!
Alleen krijg ik het nog steeds niet werkend. Iemand hier ervaring mee? Of het uberhaupt mogelijk is?
 
I R Baboon
Tja, hangt van de app af, denk ik. Probeer eens een andere app uit.
Als je met vooraf ingestelde codes werkt, ben je afhankelijk van de ontwikkelaar van de app.
Ideaal zou de mogelijk zijn om ook een afstandsbediening in te leren.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung Galaxy S4 als afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mailen vanaf Samsung Algemeen : 1 16 jun 2018
afstandsbediening werk niet Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 8 19 apr 2016
Online.nl app op Galaxy Tab 3 10.1 (android) Algemeen : 6 20 nov 2015
TVgids laadt niet bij gebruik universele afstandsbediening Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 2 17 jan 2015
De afstandsbediening synchroniseren Algemeen : 2 30 nov 2014
Advertentie