obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Telefoonverbinding valt weg huawei t online
Robio64
Hallo,

Heb problemen met mijn telefoonverbing, valt soms weg zonder dat ik er erg van heb. Mensen kunnen me niet bellen en zelfs kan ik het ook niet. Merk ditnpas als ik wil bellen. Raar is dat internet geen problemen heeft. Wiebkan me helpen? Bij t online hebben ze me naar dit forum doorgewezen.

Groeten Rob
 
Lutz
Welkom Rob,

het is wel gek dat de betaalde klantenservice van online liever kerstmis viert dan de eigen klanten te helpen. Ik mag het zeggen, ik wordt niet door online betaald.

Wat zeggen de lampjes op het modem? Branden ze normaal? Misschien kan het het modem eens voor een minuut of langer van de netvoeding halen, en dan weer aansluiten. Levert het wat op?

Ik denk, omdat allen bellen niet goed werkt en internet en televisie wel, of een storing in het modem (te controleren met de lampjes) of je aangesloten telefoons...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Robio64
Hallo Lutz,

Lampjes branden allen correct. Heb al vaker diverse minuten gewacht met opnieuw starten modem, maar zelfde probleem. Hoe controleer ik of allleen telefoon niet werkt mbt de lampjes omdat ze allen branden. Heb ook al een nieuwe telefoon geinstalleerd, aar krijg zelfde effect.
groeten

Rob
 
Lutz
Welke firmwareversie draai je? Dat kan je ergens uit het modem halen. Maar indien je lampjes van het modem wel werken, en internet werkt, dan vrees ik dat je weer contact moet opnemen met Online zelf. Het is niet normaal dat het lampje van bellen brandt en je niet kan bellen. Probeer ook nog eens de telefoon stekker uit het modem te halen en nog een keer indrukken. Indien je tenminste soms kan bellen. Op de Huawei kan je twee toestellen aansluiten. Zorg ervoor, dat je op phone1 aansluit en gebruik phone 2 even niet.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Donpedro
Ga eens in het logfile kijken of daar items voorkomen die over je VoIP verbinding gaan.

De regel die je ziet als de verbinding met de VoIP server (129.192.112.52) weer hersteld is ziet er zo uit. (heb mijn telfnr er even uitgeknipt en 8 neergezet)

Voice Notice voice 0 09.12.2013 20:11:59 SipID\x3c+318888888\x3e register to \x3c129.192.112.52\x3e suc. \x28V00209.12.2013\x29

EDIT: Eigenzinnig forum als het gaat om het aanhouden van de volgorde van toevoegen van plaatjes ... heeft weer iemand zitten snurken tijdens het coden ... Plaatjes lezen van recht naar links.
Donpedro voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Robio64
Hallo gebruik al phone1. Firmare is V100R001C02B050

Groeten rob
 
Wanabo

Quote

Donpedro schreef:EDIT: Eigenzinnig forum als het gaat om het aanhouden van de volgorde van toevoegen van plaatjes ... heeft weer iemand zitten snurken tijdens het coden ... Plaatjes lezen van recht naar links.


Bedankt voor je scherpzinnige waarneming. Het was me zelf niet opgevallen! Ik zal eens in de code duiken om te zien of ik het euvel kan vinden. Het is in ieder geval standaard code. Mocht ik iets vinden geef ik het door aan de ontwikkelaars van deze software. Als ik het zelf kan repareren dan pas ik het aan.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonverbinding valt weg huawei t online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Advertentie