obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Opeens geen DSL verbinding meer?
Marr
Gisterochtend werkte het internet nog prima, woon hier sinds juni en tot gisteren heeft het internet het altijd prima gedaan.
Gister al gebeld maar helaas ze konden het probleem ook niet vinden, dus telefoon(mobiel, heb geen vast) opgehangen zonder oplossing(na eerst zelf verder van huis te zijn gebracht wat ik gelukkig weer heb kunnen oplossen).

Het modem zelf werkt prima: ik heb wifi verbinding met het modem. WLAN lampje brand dus ook.
Al van alles geprobeerd: uit/aan, reset, alle kabels er uit en weer in.. heeft nog niets opgeleverd.

Toen ik hier kwam wonen heb ik wel de draadjes van de telefoonaansluiting moeten veranderen, maar lijkt mij sterk dat ze de verbinding opeens over een andere lijn leveren.
Verder zijn ze hier in het gebouw ook niet bezig, dus dat er draadjes geraakt zijn lijkt mij ook niet.

Ik denk dat het probleem bij Online ligt, gezien de modem werkt en de verbinding er ook is, maar waarom hebben ze dan wel verbinding met mijn modem maar krijg ik geen internet?
Misschien weet iemand hier waar dit weg komt?
 
I R Baboon
Wat is de status van de overige lampjes op het modem?
Vooral power en dsl zijn belangrijk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Marr
Power brand, DSL niet(en internet dus ook niet).

Net gebeld voor een monteursafspraak, straks even terugbellen want ik kon niet opnemen, maar het lijkt mij zo raar dat het probleem bij mij zou liggen? Ik ging gisterochtend weg met internetverbinding, kwam thuis en het was weg..
 
I R Baboon
DSL lampje uit betekent geen verbinding met de telefooncentrale.
Als je dus niets verandert hebt aan je aansluiting, moet het probleem buiten je huis zich bevinden.
En dan kan alleen een Online/KPN monteur dit oplossen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Marr
Bedankt voor je reactie!

Er komt morgenochtend een monteur langs, hopelijk kan die het probleem vinden, en oplossen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opeens geen DSL verbinding meer?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie