obey-robots.txt
06 December 2016, 13:06
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Bluetooth

guus
Heej ff een vraagje heb laatst gezien dat je met de livebox bluetooth heeft (heb nog de Wanadoo Livebox) Hoe kan ik met mijn telefoon met de livebox verbinden? Hij vraag om een soort pin alleen die heb ik niet

Kan iemand me helpen?

Thanx!

Groeten Guus

Wanabo
Die pin kun je zelf instellen in het config scherm van je LB.

Advanced menu en dan Bleutooth, daar is een optie om een code in te stellen.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Puma
standaard is dat 0000.

Wanabo
guus had geschreven dat het nu wel lukt, maar dat hij als melding kreeg dat diensten niet beschikbaar zijn.

Hetzelfde heb ik ook geconstateerd met mijn telefoon een SE T630. Wel lukt het om met de BT van de PC via de BT van de LiveBox verbinding met internet te maken.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

ns_joep
Wat zouden er dan voor mogelijkheden kunnen zijn als je de LB via BT benaderd ?
Met groet,
Joep

Wanabo
Met een laptopje surfen gaat nog wel, maar voor het zwaardere werk is BT niet geschikt.
Wanabo - Wanadoo abonnee

ns_joep
Nou da's ook niet veel.
Met groet,
Joep

Wanabo
Lees ook dit verhaal http://online.gebruikers.eu/news.php?readmore=15

Orange zal in de toekomst van de BT via de LB voor binnenshuis gebruik gaan maken.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Lizard
Ehm, One phone (of Unique zoals het nu heet) maakt gebruik van WiFi en niet van BT.

Wanabo
Oke, dat wist ik niet!

Ging er van uit dat het net zoiets ging worden als de handsfree sets in de auto. Die werken wel met bluetooth. Het bereik is echter wel beduidend minder. Vandaar dat de WiFi techniek kennelijk toegepast wordt.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bluetooth', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
bluetooth internet op de laptop Algemeen 2 15 februari 2009, 14:56
Bluetooth mobiel ziet livebox. En nu? WiFi 2 24 januari 2009, 09:09
Internet via bluetooth op livebox? WiFi 2 09 januari 2009, 11:43
Bluetooth Algemeen 4 11 november 2008, 22:36
bluetooth (modum)en gsm WiFi 5 15 juni 2008, 23:04
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| earlgrey72< 5 mins
| Wanabo00:15:47
| Tiger02:56:58
| dutch flash03:14:26
| Ano03:21:49
| RichieB04:52:02
| funkyduck05:02:16
| frankvdz12:57:03
| Hans13:17:51
| mountainmaster14:10:36
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?