obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
klein of toch wel groot probleem?? Help
zmarguoum
ik heb sinds kort een ps3 met internet van online. nou doen we af en toe wel eens een spelletje online spelen op de ps3. Op het begin kon dat zonder problemen, alleen ik krijg ik nu een melding dat upnp niet beschikbaar is, plug n play? ik wil het wel aanpassen, alleen hoe gaat dat precies in zijn werk? En aangezien de pc waar de modem-software op is geinstalleerd kapot is weet ik het even niet meer. Wie kan mij helpen aub??
 
I R Baboon
UPnP is een functie om poorten te openen.
Sommige games vereisen een volledig open toegang tot het internet om te kunnen functioneren.
Zowel in de PS3 als in de Huawei moet die functie aan staan daarvoor.

In de PS3 moet je dat in het netwerkmenu instellen.
In de Huawei moet je daarvoor inloggen in de router.
Onder menu "geavanceerd" staat de "upnp" functie. Die moet dan ingeschakeld zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
zmarguoum
Dank je wel voor de reactie in ieder geval Smile Het leuke is dat ik op het begin gewoon online kon spelen, maar sinds een kleine week mijn UPNP is uitgeschakeld. Is het mogelijk om via een andere computer in te loggen in de router, en hoe gaat dat precies in zijn werk, ik heb namelijk niet zo erg veel verstand van computers.

Alvast bedankt Thumbs Up
 
FTWoot
Kan ook gewoon via smartphone of tablet, of een andere pc. Die software heb je daar niet voor nodig.
Als je de browser opent en in het adress balk dit nummer invoerd: 192.168.1.1 http://gyazo.com/7832e41a3b3ae1f28a57...afdd194866
Dan kom je op de pagina van je modem, de gebruikersnaam is standaard admin en wachtwoord blank (Leeg laten).
Als je ingelogd ben ga je naar het Basis menu aan de rechterkant, dan op UPnP klikken. Daar kan je het in en uitschakelen.
http://gyazo.com/a647ce01f42196947640...878a4056d9
Hopelijk lost dit het ps3 online probleem op. Ik heb deze modem nu 2 weken en het werkt nog steeds niet zonder problemen.
 
zmarguoum
Merci.....Het heeft gewerkt, alleen op de een of andere manier zodra ik de playstation uit zet en opnieuw opstart krijg ik hetzelfde probleem. Heb nu de DNS veranderd en voorlopig doet hij het nog vlekkeloos.
Hartstikke bedankt voor je hulp iig. Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klein of toch wel groot probleem?? Help', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
welke keuze? online+ tv of toch blijven bij Telfort Huawei configuratie en problemen : 4 02 okt 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
Advertentie