obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
DSL-Verbinding valt telkens een paar seconde weg
Tiger

Quote

Diem schreef:

Dat heb ik gedaan maar zonder resultaat.
Ik heb opnieuw Online gebeld, maar deze medewerker denkt dat het niet aan de router ligt. De foutmelding gaat voornamelijk over de DSL verbinding die er niet is. Hoe krijg ik de DSL verbinding aan de praat?
Ze kunnen een monteur sturen maar die kan pas 18(!) maart langskomen. Tot die tijd geen internet, tv en telefoon is voor ons een ramp, aangezien wij ook een webshop hebben.

Iemand die een idee heeft alsjeblieft? Er is dus geen DSL-verbinding, opeens mee gestopt gisterochtend. Hoe kunnen we dat aan de praat krijgen?

Nee ik heb geen oplossing voor je als je geen DSL verbinding (signaal) hebt maar 14 dagen wachten op een monteur vindt ik een pure wanprestatie van Online en ik zou dit niet pikken zeker niet als je een webshop hebt.
Je gaf al eerder aan dat je Online al vaker had gebeld in het verleden was dat voor een soortgelijk probleem of anders.
Ik zou ze in gebreke stellen en ze aansprakelijk stellen voor de schade die je ondervind zeker als het zo lang gaat duren.
 
Diem
Ja, dit is gewoon niet normaal.
Eerder gebeld vanwege andere dingen (digitale tv, interactieve tv enz.)
We proberen het zo goed mogelijk op te vangen door ergens anders op internet te gaan, maar dit mag gewoon niet, 2 weken wachten zonder internet, tv en telefoon(aansluiting). Al verschillende keren gebeld en gezegd dat we niet zonder kunnen, maar ze doen er verder niks aan. En dat terwijl je al jaren een trouwe klant bent...

Als iemand een oplossing heeft wat ik zou kunnen proberen, graag!
 
Diem
M'n moeder heeft vandaag Online weer gebeld en bleven volhouden dat het probleem bij ons lag.
Ik kom net thuis, open Internet Explorer en verschijnt er Google :O
Echt fantastisch, hij doet het weer.

Dus het moet echt aan de provider hebben gelegen, kan niet anders.
Echt super dat hij het weer doet en hopelijk blijft ie het doen.

Bedankt voor de reacties Wink
 
Tiger
OK fijn dat je probleem nu opgelost isYeah
 
Diem
Zeker. Al lag net internet er weer even uit.
Nu doet ie weer normaal, afwachten hoe het de komende dagen gaat.
 
Diem
Het werkt allemaal weer prima.
Ben blij dat alles weer normaal werkt en we niet 2 weken hoefden te wachten op een monteur, een onverwachte meevaller Smile
 
Tiger

Quote

Diem schreef:

Het werkt allemaal weer prima.
Ben blij dat alles weer normaal werkt en we niet 2 weken hoefden te wachten op een monteur, een onverwachte meevaller Smile

Diem enig idee wat het probleem is geweest zou fijn zijn om dit te delen met de andere leden op dit forum.
In ieder ben je tevreden hoe het nu gaat dus houden zoThumbs Up.
 
Diem
Geen idee wat het probleem was, blijft een raadsel denk ik.
Zelf dachten we dat het niet aan ons lag, maar aan Online, dus had mijn moeder die maandag opnieuw gebeld. Zij bleven juist beweren dat het niet aan hun lag, maar aan ons. Later op maandag kwam ik thuis en probeerde ik weer een keertje of hij het misschien deed, je weet tenslotte nooit. En jahoor, na 4 dagen werkte alles ineens weer. Het blijft een apart verhaal :p
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DSL-Verbinding valt telkens een paar seconde weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
Advertentie