obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Verificatiefout nieuwe Huawei HG655d
Lutz

Quote

badeend schreef:

Bij mij zat hij automatisch op kanaal 4 (leeg qua andere wifi's signalen) heb toen 13 geprobeerd. (omdat deze het hoogste cijfer kreeg van een wifi kanaal zoeker als beste kanaal)

Qua versleutelingen heb ik van alles geprobeerd, ook verschillende modussen(?) b/g/n

maar zal het nog proberen wie weet in ieder geval bedankt voor meedenken.

**Update **

Geen verschil


Ik zal de kanaal op auto laten staan. Zo te zien gebruik je geen rare teken in je SSID. Verander de naam door een letter toe te voegen of weg te halen.Verder zal ik WPS uitzetten en zelf een encryptiesleutel instellen op de modem. 8 tekens (gemengd hoofdletters, kleine letters, cijfers, ezv..
MAC filtering uit zetten.

Dan herstart je de modem.

Welke firmware heb je trouwens op de Huawei? Eentje met 050 aan het einde?

Indien niet download de nieuwe firmware.

vervolgens kijk je met een scan toepassing op de Samsung of de nieuwe SSID te zien is. Eventueel moet je namelijk ook naar ieder wijziging een herstart doen.

Vervolgens probeer je eerst met de Samsung verbinding te maken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
badeend
Ik ga vandaag op wintersport dus geen tijd om het te proberen.

Zal zodra ik de verandering heb gedaan laten weten of dit het probleem heeft opgelost.
 
Lutz
Veel plezier in de sneeuw!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
badeend
Heeft geen verschil gemaakt.

Ik bel morgen Online wel op. Ze hebben ook nog steeds niet mijn snelheid van mijn internet verhoogd...

In ieder geval bedankt voor de hulp en de moeite Grin

Heb er voorlopig mijn oude modem maar aangehangen hier heb ik wel gewoon wifi op...
Gewijzigd door badeend op 24 februari 2014, 18:32
 
I R Baboon
Zijn de smartphones de enige WIFI apparaten waarmee het niet werkt?
Als er ook problemen zijn met andere apparaten, wordt het waarschijnlijker dat de Huawei defect is.

En je gebruikt toch de netwerksleutel, niet het wachtwoord van de router?
Gewijzigd door I R Baboon op 25 februari 2014, 00:51
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
badeend
Nog een tip van de klanten service: 20s reset button indrukken (heeft bij mij geen verschil gehad)

Krijg nu een nieuw modem.

Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp! Grin

(kan een slotje op wat mij betreft)
 
jogo
Is het nu opgelost? Ik kan met mijn Lifephone wel via wifi op internet maar ik kan niet mbv Ringcredible bellen.Bij mijn drie kinderen die alle zigo hebben kan ik wel bellen.Angry
 
jogo
[quote]jogo schreef:

Is het nu opgelost? Ik kan met mijn Lifephone wel via wifi op internet maar ik kan niet mbv de app Ringcredible bellen.Bij mijn drie kinderen die alle zigo hebben kan ik wel bellen.Ik heb op dir forum veel gelezen maar ben nog geen oplossing tegen gekomen, verder heb ik veel verschillende instellingen geprobeerd maar dat heeft niet mogen baten. Op dit moment weer alles naar fabrieksinstelling terug gezet.

Wie o wie kan mij helpen ik loop al op de 70 aan en kan niet meer alles overzien.Wink
 
Lutz
Wat neemt u van online af? Alleen internet, of internet en bellen, of internet en bellen en televisie?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
jogo
Hallo Lutz,

Bedankt voor de snelle reactie,ik neem internet en bellen van online af.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verificatiefout nieuwe Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie