obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Extreem Hoge Ping (wot)
ultimate-titane
hallo,

ik heb met vlagen ineens extreem hoge ping. voornamelijk binnen het spel World of tanks (wot). hier heb normaliter een ping van 20 tot 40 soms schiet deze omhoog tot wel 800!

-wat ik tot op heden heb gedaan, is contact gehad met wot helpdesk. (deze zegt dat het aan online ligt)
-poorten open gezet in mijn modem. (huawei)
-ik kreeg een tip om WTFast te gebruiken en inderdaad nu heb ik geen last meer van een hoge ping. Ook WTFast zegt op de site dat wanneer hun software programma werkt dat het aan de internet aanbieder moet liggen. Echter heb ik te weinig kennis van zowel dit programma of hoe dit ook werkt.

Ik zou graag dit probleem willen oplossen zonder dat ik hiervoor een externee dienst (WTFast) met aanschaffen. wat kan ik hieraan doen?

hartelijke groet
 
Lutz
Kijk, Online is een budget aanbieder met lowspecs modem. Wat jij zoekt is een kwaliteits provider. Indien je geen betaalde externe dienst wilt kopen, probeer dan eens een ander modem.

Maar de kans is aanwezig dat je of deze dienst moet afnemen of je gaat een ander internet abonnement aan.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
tr1p

Quote

Lutz schreef:

Kijk, Online is een budget aanbieder met lowspecs modem. Wat jij zoekt is een kwaliteits provider. Indien je geen betaalde externe dienst wilt kopen, probeer dan eens een ander modem.

Maar de kans is aanwezig dat je of deze dienst moet afnemen of je gaat een ander internet abonnement aan.


Nope, als je hier geen last van het met WTfast is er iets mis met de routering naar de servers. Zie mijn topic Hoge ping op dit forum.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extreem Hoge Ping (wot)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blizzard servers Online.nl 150ms ping Storing : 4 20 aug 2017
Hoge ping Storing : 10 15 jun 2016
Hooge Ping, Latency - wat te doen? Huawei configuratie en problemen : 22 11 apr 2016
Hoge ping huawei. Huawei configuratie en problemen : 4 05 okt 2015
Plotseling hoge ping Storing : 118 24 sep 2014
Advertentie