obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Bandbreedte gebruik tijdens bellen
klaafstra99
Moet ik me zorgen maken om het bandbreedte gebruik als ik via Orange zou gaan bellen?

Ik bel veel, maar ben nog steeds huiverig om over te stappen.
Ook is mijn ADSL lijn (heel) druk bezet, en ik zou niet willen dat de telefoonkwaliteit achteruitgaat als er veel dataverkeer is op het moment dat ik bel. Ik neem aan dat de Livebox voldoende reserveert?

Wie heeft ervaring hiermee?

Frank.
 
Puma
nee hoor. het is 10 KB/s wat gecapt wordt en normaal haal je gemakkelijk 100 KB/s upload.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bandbreedte gebruik tijdens bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online : 2 06 aug 2017
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 29 nov 2016
Bellen naar internetnummer Storing [Speedtouch 706(WL)] : 18 07 feb 2015
TVgids laadt niet bij gebruik universele afstandsbediening Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 2 17 jan 2015
Advertentie