obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet valt steeds weg
Tiger
De Firewall van de laptop en de Huawei modem staan altijd aan maar ik zal vannacht de accu uit de laptop halen en de netadapter.
Ben benieuwd of dat iets uitmaakt.
Bedankt voor de tip Lutz.

Zag net in de log deze melding,
2014-04-21 21:06:22 Deamon Notice cwmp 1 PERIODIC informed.
 
Tiger
Goedemorgen vannacht de laptop uitgezet geen accu er in en geen netadapter aangesloten maar vanmorgen toch weer intrusion meldingen in de log van het modem.
Dat betekent toch dat het niet aan de laptop ligt maar het probleem komt van buiten af.
Ik heb in elk geval geen uitval meer gehad op de internetverbinding.
 
Lutz
Ik heb naar de informed mededeling gezocht. Het is een bekend phenomeen in Engeland en hier ook bekend:

http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_47350
[url]
http://community.talktalk.co.uk/t5/Unlimited-Broadband/Interpreting-the-router-log-a-question-for-forum-members/td-p/864649[/url]

Misschien is de logifle message erger dan het ellende zelf?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
Lutz bedankt voor de info.
 
I R Baboon
De router is een zelfstandig netwerkapparaat, net als je PC.
Het is normaal dat je intrusion meldingen krijgt als je PC uit staat.

Ik heb al vaker aangegeven dat die meldingen vrij weinig voorstellen.
Het is hetzelfde als iemand aan de voordeur van je modem klopt of de deur open staat.
Dat heeft vrijwel nooit iets te maken met verbindingsproblemen.
Pas als je heel veel tegelijkertijd krijgt (duizenden), is er een aanval gaande en krijg je problemen met je verbinding.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger
Ik kreeg de intrusion meldingen ook als mijn laptop aan stond
maar ik kijk er niet meer naar want ik heb geen uitval meer.
 
I R Baboon
OK.. Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie