obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
ipad air verbinding probleem
sunshine
Ik heb een ipad air die in de trein, op school en op andere locaties werkt, maar thuis met mijn huawei hg655d niet. Alle andere wifi apparaten thuis (mobieltjes, laptop etc) werken wel....de ipad lijkt aangesloten te zijn maar kan geen pagina's laden. De mensen bij de klantenservice kunnen geen oplossing vinden.......hulp!!
 
Lutz
Ik zag hier vroeger vaker problemen met het bonjour protocol langskomen. Deze problemen werden duidelijk minder met de komst van de nieuwe firmware ...B050. Welke firmware heb je op de modem?

Vroeger was de oplossing een apaart Access Point kopen, of een ander modem.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
sunshine
Bedankt voor je reactie Lutz, de firmware versie dat ik heb is V100R001C02B050.
Ik heb een vier jaar oud Linksy modem in de kast, is het de moeite waard om dat in plaats van de Huawei te proberen??
 
Lutz
Welke verbinding is in het WAN tab aktief? Online levert zowel internet via ADSL2+ als ook via VDSL2 en levert ook nog telefonie en televisie erbij. Maar je kan het altijd proberen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Lees dit eens door: Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic
Wellicht staat daarin al de oplossing.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ipad air verbinding probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Advertentie