obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Wegvallen verbinding tot internet HG665d
Tiger
Dit is in elk geval geen oud modem en de laatste firmware.
 
Yali
Dank.
mooi zo , dan is DAT probleem ws niet aan de orde Smile
 
Lutz
Valt het WLAN gedeelte uit of ook het bedraad gedeelte?
Mocht het het eerste zijn dan kan je misschien een ander kanaal kiezen.

Voor android phones is er wifi analyzer in de googel playstore gratis te downloaden.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Yali

Quote

Lutz schreef:

Valt het WLAN gedeelte uit of ook het bedraad gedeelte?
Mocht het het eerste zijn dan kan je misschien een ander kanaal kiezen.

Voor android phones is er wifi analyzer in de googel playstore gratis te downloaden.

Het gaat om heet bedrade deel .
De kabel zelf zou goed moeten zijn ( is ook al eens vervangen) en is ook stabiel in de plug van de case hier.
Zelf snap ik niet veel van de logboeken in de pc ( win7).

Ook herstelt zich de verbinding "niet vanzelf"; een echte reboot is dan steeds eerst nodig Wink
 
Lutz
En heb je al een fabrieks reset uitgevoerd via het verzonken knopje aan de linker kant? Zou het kunnen dat je box nu geen IP adressen meer uitdeelt?
Daar kom je achter door de box eens goed te resetten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Yali

Quote

Lutz schreef:

En heb je al een fabrieks reset uitgevoerd via het verzonken knopje aan de linker kant? Zou het kunnen dat je box nu geen IP adressen meer uitdeelt?
Daar kom je achter door de box eens goed te resetten.

Nog niet gedaan Wink
Als je zo nooit meer iets van me verneemt , ging het totaal mis !Shock
 
Tiger
Waarom nog niet geprobeerd om een reset te doen het kost maar een paar minuten tijd dan weet je of het werkt en/of je van je probleem verlost bent.
 
Yali

Quote

Tiger schreef:

Waarom nog niet geprobeerd om een reset te doen het kost maar een paar minuten tijd dan weet je of het werkt en/of je van je probleem verlost bent.

Intussen ruime maand oid hier "van alles geprobeerd" Wink
Euvel is ook na fabrieksettings nog hetzelfde helaas!Helpless
Zonder enige of logische redenen , kan nog steeds en kennelijk voor kort soms ook, die bedrade verbinding wegvallen en ook viel mij op dat ik voorheen in tuin, hooguit 15 meter van modem met bv bezoek en met hun smartphones of laptop en mijn tablet geen connectie meer krijgen of soms maar heeeel zwak.
Er zijn geen blokkerende ( voor signaal) dingen in en achter huis gezet overigens...
Wat nu nog? Think
 
Lutz
Kan je niet bij iemand een Huawei modem lenen om te kijken of het een modem probleem is of niet? Het klingt alsof je ergens een slechte contact hebt of zo. Je kan ook Online bellen en proberen of ze een modem willen opsturen. Dan kan je bepalen, of het een modem/voeding probleem is, of een probleem in je WLAN, of in je LAN gedeelte. Zelf mik ik op modem.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Yali
Dank Smile
Ken helaas niemand die een gelijke als deze heeft, maar zowel dan ook nog wil uitlenen Wink

Ook softwarematig in deze pc zie ik zo geen verbanden... ineens komt wel bv 5 min lang geen email binnen, dat is vrij zeldzaam Blush

Soms gaat het ook wel poosje ( aantal dagen goed).

Maakt het ook niet makkelijker om even 1 te lenen tuurlijk Pfft
Tja dan maar hopen of ze 1 willen opsturen...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallen verbinding tot internet HG665d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie