obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met Webmail?
Lutz
Ik ondervindt hier al een paar dagen last van hapernde webmail. Indien ik iets wil versturen of als draft wil opslaan, dan krijg ik heel vaak de mededeling "Cannot connect to server". Een of twee minuten later kan ik dan alsnog versturen of opslaan. Soms heb ik het probleem, dat ik ook geen webmailbericht kan openen. Ook hier geldt, dat het een paar minuten later weer werkt.

Hebben hier meer mensen last van?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lutz
Nog steeds niet opgelost:

Cannot connect to server.
method: SendMsgRequest
msg: Cannot connect to server.
code: EMPTY_RESPONSE

met gmail mail versturen naar google werkt wel zonder fouten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Ik heb dan geen Online e-mail, maar heb je ook eens een andere browser uitgeprobeerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger
Ik heb wel Online e-mail en kan op webmail gewoon verzenden zonder problemen.
 
Lutz
Ik heb hetzelfde probleem met twee computers zowel onder Windows 8 als Windows 7 en Ubuntu. Ik gebruik Firefox en IE (iedere keer de laatste versie voor het besturing systeem. Onder Linux heb ik geen virusscanner.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger

Quote

Lutz schreef:

Ik heb hetzelfde probleem met twee computers zowel onder Windows 8 als Windows 7 en Ubuntu. Ik gebruik Firefox en IE (iedere keer de laatste versie voor het besturing systeem. Onder Linux heb ik geen virusscanner.


Ik heb Win 7 met de laatste versie van IE.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Webmail?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
Advertentie