obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655d en een Dect telefoon
hetep
Ik heb een Huawei HG655d modem en nu vraag ik mij af of ik mijn Siemens Dect telefoon ook draadloos kan gebruiken. Ik zou dan mijn basisstation overal neer kunnen zetten. Kan iemand mij hierbij helpen. Ben een leek op dit gebied.
 
Lutz
In feite moet je dan van de Huawei uit een telefon kabel trekken naar de basisstation van je DECT telefoon. Het Huawei modem heeft geen DECT basisstation ingebouwd.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lutz
In feite moet je dan van de Huawei uit een telefon kabel trekken naar de basisstation van je DECT telefoon. Het Huawei modem heeft geen DECT basisstation ingebouwd.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
hetep
Ok die kabel ligt er al, maar ik wil de telefoon op een andere plaats zetten en niet opnieuw de telefoonkabel moeten doortrekken. Dus ik dacht dat het misschien op een makkelijke manier kon. Maar helaas. Bedankt voor je reactie.
 
Lutz
Maar kan je niet het DECT basisstation in de buurt van het Huawei modem neerzetten en dan het DECT toestel gewoon ronddragen?

Ik heb bij voorbeeld modem en basisstation in de meterkast, en bereik in het hele huis voor DECT.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
hetep
Nee dat gaat bij mij niet werken. in de meterkast is het een rommeltje. kan daar geen basisstation neerzetten. Toch bedankt voor het meedenken.
 
Tiger

Quote

hetep schreef:

Nee dat gaat bij mij niet werken. in de meterkast is het een rommeltje. kan daar geen basisstation neerzetten. Toch bedankt voor het meedenken.


Ook als het een rommeltje is kan je best een basisstation plaatsen een klein schapje maken waar je het op kan plaatsen is zo gemaakt en je basisstation heeft een plaats dus waar een wil is, is een weg.
Maar ja als dat teveel werk is moet je het gewoon niet doen maar dat lost natuurlijk niet je probleem op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655d en een Dect telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Advertentie