obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online.nl android app
Denisjes20
Volgens mijn nieuwe vrienden van online.nl kun je ook op je android apparaat tv kijken. Op de ipad lukt dat prima. Android daarentegen kan ik geen app voor vinden in de play store. Weet iemand waar ik de app vind?

Groet dennis
 
Denisjes20
Het blijkt dus dat de applicatie voor Android komende week gereleased wordt. Ook een updaten voor de ipad app. Een belletje naar t 047 nummer is toch echt een stuk beter en sneller dan naar het 0900 nummer.

Groet dennis
 
maikelgijsbers
Toevallig vandaag mijn Alles-in-1 abonnement ontvangen.
Na zoeken stond er een app in GooglePlay (zoeken op Online.nl) van de M7 Group.
De app blijkt gisteren 4 augustus geleased te zijn.

Helaas werkt TV kijken nog niet. Ik hoop op een snelle update.
 
liansn
ik heb 10 juli een online dienst aangevraagt.Dit zou 4 aug opgeleverd worden.nu 13 aug nog steeds niks.verschillende telefoontjes gepleegt.a 1'00 per gesprek..Word er ff simpel van.en dit is niet ten goede van online.ze beiden van alles.maar er komt niks
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online.nl android app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie