obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verschillende youtube videos laden niet
dutch flash
Heb gelukkig maar heel weinig moeten bellen, naar de helpdesk.
Denk totaal 2 keer in 9 jaar tijd.

Gelukkig weinig last van storing of dat soort dingen...
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
one-master
Het probleem is inmiddels bekend bij Online en bij Youtube. Ben benieuwd hoe lang het mag gaan duren!
 
foppe
Fijn om te horen dat we niet de enigen zijn...
 
dutch flash

Quote

one-master schreef:

Het probleem is inmiddels bekend bij Online en bij Youtube. Ben benieuwd hoe lang het mag gaan duren!


Verwacht er niet teveel van Thumbs Up
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
Lutz
Is dat misschien ook een DNS probleem?

Wil je misschien de google dns server (8.8.8.8 and 8.8.4.4) proberen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
foppe
Ik had het probleem ook al toen ik gebruik maakte van de google dns servers, dus het is puur dat er geen verbinding kan worden gemaakt met een aantal youtube video servers.
 
Lutz
Indien dit probleem ook bij andere DNS servers optreedt dan is er meer aan de hand. Het lijkt dan eerder een interconnectie probleem, waardoor wij met een online verbinding geen contact meer kunnen leggen met bepaalde Youtube servers. Daar moet dan eens Online zelf naar kijken of Youtube. Misschien wordt dat na de vakantietijd beter.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
foppe
momenteel lijkt het erop dat het probleem hier is verholpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verschillende youtube videos laden niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie