obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655D en sitecom Wl611
jamjam
ik heb een Huawei HG655D modem waarop diverse aparatuuren op zijn aangesloten zowel bedraad als draadloos.

Ik heb op de zolder heel slecht bereik en wil daar graag een sitecom Wl-611 router plaatsen zodat ik daar de aparaten op kan aansluiten zowel draadloos als bedraad.

1 Kan ik uberhaupt deze sitecom als ontvanger en zender gebruiken op de zolder
2 Ik kan helaas geen utp kabel trekken van de zolder naar de begane grond. (dus van de Huawei HG655D naar de sitecom kan niet bedraad aangesloten worden.)
3 kan mij iemand hierover een uitleg geven of een link ?
 
I R Baboon
Je bent dus op zoek naar een repeater.
Waarom denk je dat de Sitecom dit kan?

Overigens zijn zulke draadloze oplossingen niet echt ideaal.
Van repeaters moet je alleen gebruik maken, als er echt geen andere mogelijkheden bestaan.
Beter is om een powerline adapters te gebruiken om een netwerk op zolder te krijgen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655D en sitecom Wl611', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie