obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
inlog naam en wachtwoord vergeten
The_Beast
hallo
ik heb mij router een andere naam gegeven maar ook een ander wachtwoord dat werkt allemaal prima
maar nu wil ik trg naar me ip adres en daar vraagt hij om de inloggegevens en die weet ik niet meer
kan iemand mij helpen met wat ik moet doen
alvast bedankt
 
I R Baboon
Als je de inloggegevens ooit veranderd hebt van het modem, kan je alleen via een fabrieksreset weer inloggen.

Welke modem heb je?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
The_Beast
ik heb een huawei
 
I R Baboon
Dan moet je het resetknopje aan de zijkant even ingedrukt houden terwijl het modem aan staat.
Dan keert het modem weer terug naar de toestand toen je hem voor het eerst uit de doos pakte.
Natuurlijk betekent dat wel dat je alle instellingen opnieuw moet ingeven.
Of je moet in het verleden de configuratie opgeslagen hebben op je PC.
Dan hoef je die alleen maar in te laden in het modem.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inlog naam en wachtwoord vergeten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruikersnaam en wachtwoord Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 14 06 nov 2015
inlog probleem Huawei configuratie en problemen : 7 08 jul 2014
ST706 gebruikersnaam en wachtwoord Speedtouch 706 configuratie en problemen : 2 07 mei 2014
Telnet / Busybox wachtwoord wijzigen Huawei configuratie en problemen : 11 08 sep 2013
fritzbox 7330 gekocht, welk wachtwoord? Eigen modem configuratie en problemen : 18 26 jun 2013
Advertentie