obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Geen levering Tv van online
driver
Tijd geleden op 4augustus zijn wij verhuist .Dit is door gegeven een online om dan ook alles om te zetten naar het nieuwe adres .De jongeman aan de telefoon was zo vrij om te kijken wat er mogelijk was ivm met internet snelheid enz enz .Hij kwam met een alles in 1 pakket van online incl tv .dit hebben wij dan ook genomen en op 5 augustus hed ik weer internet wel es waar met mijn oude modem want ik zou een nieuwe krijgen ivm met de snelheid.Dat zo afgesproken dat alles dan ook geleverd werd thuis Modem en tv tuner.Dit is zelf door de medewerker opgenomen in een gesprek .
Op 11 en13 augustus nog een kontakt gehad over de levering van de tv tuner want het modem was wel al binnen maar de rest nog niet .Wat blijkt dat er opeens niets bekent was van een tv tuner .Na die verse mails te hebben ontvangen van online zou de tuner 19 aug geleverd worden ,maar helaas wederom niets gekregen .weer kontakt gehad en nu zou het 23 augustus de duurt uit geen ,maar ook tot op de dag van vandaag geen track en trace ontvangen waneer het aan komt .Ik ben al meer dan 10 jaar bij online maar ik begin nu langzaam de schijt ervan te krijgen dat medewerkers nooit iets terug kunnen vinden ,datums steed uit gesteld worden over levering enz enz maar moet wel gewoon betalen .laatste medewerker vertelde mij dat het kwam door de 2 weken bedenk tijd Tja dat zal wel wat ik niet heb kan ik niet uit proberen dus ook niet bedenken .
Ben nu serieus aan het denken de zooi terug te sturen en naar een andere te gaan die WEL de afspraken na kan komen .
Denk dat online niet ver gaat komen met het zeggen van u heeft een nieuw konrakt afgesloten dat gaat niet zomaar ,Daar ben ik niet zo zeker van zij leveren ook niet wat er belooft wordt .tis triest om te zeggen maar heb hier niet veel behoefte meer aan.Blijf natuurlijk ook niet bellen.
 
driver
op 23 augustus hebben wij natuurlijk ook weer niets ontvangen van online .Daarom heb ik voor de laatste keer de 25ste nog maar weer eens gebeld .Nu kreeg ik als verhaal dat zij problemen hadden met uitlevering van hun partners die dat regelen en dat wisten ze deze zelfde dag zelf pas .jaja dat zal best zo kan ik er nog wel een paar bedenken .Wij zouden alles binnen krijgen op zatedag en vandaag 29ste een track en trace krijgen maar helaas weer niets gezien van ONLINE .Heb het nu wel een beetje gehad ermee en ga voor een andere provider die WEL levert wat ze zeggen zal even zoeken zijn maar is dan zo .Ben mij dan ook wel bewust dat het online het een bal kan schelen dat ze zo klanten verliezen op deze manier. Maar intussen is er al een maand om van de eerste 2 gratis maanden actie TOPPIE Sad
 
I R Baboon
Wellicht is het beter om je klacht in te dienen bij http://www.klachtenkompas.nl.
Alle kleine beetjes helpen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen levering Tv van online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Advertentie