obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Vraag over laptop
CallOfDuty
Ik ben niet zo in de laptops maar ik heb een leuke gezien en vroeg me af of ik een beetje de spellen kon spelen op die laptop.
Tuurlijk weet ik dat je voor echte gaming op een pc moet maar het schijnt een krachtige laptop te zijn en vroeg me dit af.
Misschien dat jullie kunnen helpen want die videokaarten etc zegt me echt niks.

Laptop:

Medion Akoya P6648 (MD 99422)

Processor: Intel Core i3 4100M (2.5GHz met Hyper-Threading)
Beeldscherm: 15.6 inch (39.6 cm) met een resolutie van 1.366 x 768
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GT825M
Werkgeheugen: 4GB DDR3 RAM
Opslagapparaat: 1TB SSHD

Spellen:

Black Ops II
Minimaal wordt een 2,66GHz-dualcore- of 2,4GHz-processor met drie cores vereist. Verder is twee gigabyte werkgeheugen vereist voor 32bit-systemen, terwijl voor 64bit het dubbele wordt verwacht. De grafische kaart moet zijn voorzien van 512 megabyte videogeheugen en zich kunnen meten met een Nvidia GeForce 8800GT of een ATI Radeon HD3870.

Ghosts.
De game vereist Core 2 Duo E8200 van 2,66 GHz of Phenom X3 8750 van 2,4 GHz, vergezeld van een GeForce GTS 450 of Radeon HD 5870.

Ik hoor het graag of andere adviezen behalve dat idd een pc beter is maar ik moet toch een laptop aanschaffen.
 
Lutz
Indien ik bij medionshop.nl naar gaming laptops kijk dan zie ik alleen laptops met i7 processoren staan. Dus ik ben bang dat die laptop niet krachtvol genoeg is. Maar met dit soort vragen kan je beter bij tweakers.net terecht.
Gewijzigd door Lutz op 04 september 2014, 10:01
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
CallOfDuty
TX!
 
I R Baboon
Een kleine tip.

Met al die talloze varianten CPU en GPU, is het voor een normaal persoon vrijwel onmogelijk om
al die dingen met elkaar te vergelijken.
Daarom is het handig om een kijkje te nemen naar een benchmark site.
Dan kan je veel beter de modellen met elkaar vergelijken.

https://www.cpubenchmark.net/
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
CallOfDuty
Maar niemand kan mij vertellen of hij die 2 spellen aan kan?
 
Lutz
Dit is een forum over internettoegang en gerelateerde problemen. Dus dit forum is niet per se bedoelt voor gamers. Ik denk je moet je of je spellen naar de verkoper meenemen en dan spelen, of je volgt de tip van i r baboon of mijn eerder tip op.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Check dit artikel eens uit:
http://tweakers.net/reviews/2834/1/co...dware.html

Zo te lezen heb je toch een flinke PC nodig.
De Medion is dat niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag over laptop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Geen volledig scherm tv kijken op laptop Helpdesk : 1 24 mei 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Te veel probemen + Vraag. Storing : 8 21 mrt 2015
Vraag mbt VDSL-upgrade Algemeen : 12 15 dec 2014
Advertentie