obey-robots.txt
07 December 2016, 17:18
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wat een zooitje bij ONLINE

Bernardo
Je probeert contact te krijgen met helpdesk en je krijgt 20 min lang het zelfde riedeltje zonder iemand te hebben gesproken. Je moet 1, 2, of 3 drukken en je moet aan de lijn blijven. Maar volgens mij zitten daar geenhelpers maar gewoon een zooitje hebberige deurwaarders die alleen maar kunnen innen van je bankrekening. Bij storingen of klachten krijg je geen hond te pakken.

Ik ga mij maar een anders kijken of er iets beters is, want ligt de modem er niet uit, dan zijn er geen medewerkers en zijn er wel medewerkers zijn het gehaaide boeven die gewoon de stand van banksaldo in de gaten houden. En de cliënt

NOU DIE KAN WEL DOODVALLEN

Tiger
Beste Bernardo
Je bent behoorlijk gefrustreerd lees ik in een paar topics en je kunt natuurlijk wel te keer blijven gaan hier maar daar schiet je niets mee op.
Als je een probleem hebt moet je Online in gebreke stellen of zoals I R Baboon al eens voorstelde van provider switchen omdat je contractueel niet meer gebonden bent dan kom je ook van je frustratie af.

Bernardo
Je kunt met deze idioten gewoon niet in contact komen. Of de lijn ligt er weer uit. of je wacht een 30 min en dan tuut tuut tuuut. Je kunt wel zeggen dat ik gefrustreerd ben, maar dat denk ik niet. Het is de ***** zooi waar ONLINE niet mee doet. Deze forum zou een oplossing kunnen zijn. Maar wat doet zo'n forum er als je er als persoon niet mee kunt. Waarom kun je hier dan regeren.

Heel simpel om die idioten wakker te schudden. Maar zelfs dat komt nog niet eens in hun STOMME ***KOPPEN op want zelfs daar zijn ze te stom voor. En ja ik ben al bezig om te kijken en ja ook ik weet wel dat ik zomaar over kan. Maar als het in de lijn zit, ben ik met een andere idioot met de zelfde rotzooi bezig. Wat helpt het dan.

Jij denkt oooooookj wat kan ik het moooooooi schrijven. Nu voor mij is het een *****zooi, ben al een hele tijd bezig om te contacten met hun.

Maar VIA MAIL KUN JIJ JE WEL AANMELDEN MAAR NIET CONTACTEN

Edit Wanabo: onnodige ongepaste taal weggehaald. Zie ook de forum regels.
Gewijzigd door Wanabo op 09 september 2014, 18:47

Lutz
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers zonder enig relatie met online.nl, was het niet dat ik toevallig daar internet diensten afneem. Andere forummers hebben een oplossing aangedragen, die je niet bevalt. Dat is jouw keuze. Maar dan niet blijven doorzeuren.

Ander moeten wij nog meer censeren.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Mart13
Ja Bernardo, tegenwoordig kiest elk groot bedrijf voor het makkelijke geld, jij zit met de frustratie en zij met jou centen. Ik begrijp jou frustratie heel goed en ik vind ook dat als je het kwijt wil, dit de enige manier is waar het toch wel gelezen wordt. Maar wat geven hun er nou om, het enige waar zij goed in zijn, is, zichzelf dom houden en meer reclame maken over hoe goed hun service wel niet is.

Bernardo
hahahahahaahhhahhahhaha dictator spelen. Kalifaat aanhangers. Wij mogen hier nog zeggen wat wij willen, en als ik het een zooitje vind dan mag ik dat zeggen en vinden.

Wanabo
Het woord zooitje en andere uitdrukkingen van ongenoegen zijn NIET verwijderd. Wel schuttingtaal, dat is hier niet gewenst.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

SKDJ
Ik vind het vooral jammer dat jullie hier bij onschuldige en redelijk hulpeloze Online abonnees je kans schoon zien om hippe woorden te roepen als Kalifaat en dictator. Maar een zinnige manier om je werkelijk te verzetten in een poging iets te veranderen zit er niet in. Als er al een Kalifaat of een dictator is is dat niet op dit forum maar is het de verkoper waar jij je en ik mij (jaha, ik ook) door hebt laten flessen. Je gaat me niet wijs maken dat je alle dingen over multinationals nog niet wist tot je met je nieuwe abonnement werd geconfronteerd.

het lijkt me het handigst als je nog één keer vloekt en scheld en jezelf dan verwijderd. Dan trekken wij de dikke huid nog een keer aan die jij eigenlijk nodig had bij je laatste nieuwe internet deal. En mocht je nog voordat je tot een woorden kanonnade in reflex (instinctieve uitbarsting) komt bij zinnen komen. Misschien wil jij mij dan wel helpen door je te voegen bij een groep benadeelde individuen zodat we samen de echte dictators (Online management) op de een of andere manier voor schut kunnen zetten.

http://online.geb...ad_id=5555

Maar ik vrees het ei.

Dat je duidelijk kwijt moet.

Waarvoor ons begrip.

Zo zijn ze, kippig.

SKDJ
Overigens zou ik de moderatoren van dit forum willen vragen (jullie monitoren in mijn ogen uitstekend), om mensen die nu klagen over nieuw afgesloten over overgesloten abonnementen door te verwijzen naar mijn bewuste topic.
http://online.geb...ad_id=5555

Er zijn op klachtenkompas zoveel klachten gaande sinds enkele weken. Het moge duidelijk zijn dat Online daadwerkelijk zijn product nog bij elkaar aan het sprokkelen is terwijl het al maanden geleden is begonnen met verkopen, zo lust ik er ook nog wel een paar.
https://www.klach...l/onlinenl

Ik heb zelf niet de tijd noch de overzichtelijke middelen noch de ervaring op dit forum maar het valt me wel op dat de klachten hier over die Alles in 1 aanbieding en alles wat daar op lijkt compleet verdeeld raakt. Dat lijkt me dan van zo'n forum weer doelloosheid.

Ik hoop dat jullie het begrijpen en er je medewerking aan kunnen verlenen. Ik zou het onderwerpt graag bij Tros Radar of iets dergelijks aangekaart zien. Zoals jullie uit mijn topics wel begrijpen: om de situatie daar aan te pakken en te verbeteren.

Mijn dank is groot.

Bernardo
Hier kan ik mij volledig in vinden. En ja misschien iets te hoog van de toren geblazen. Maar ze zitten er namens of althans dat zou zo kunnen blijken voor online. Een online forum oprichten en dan zeggen.......Wij hebben niets met online, dit gaat te ver. Ik denk als alles uitgezocht word, dat het wel degelijk met elkaar heeft te maken. En natuurlijk kan iemand gerust zeggen van dan stap je toch over. Maar als iets in de aanvoerlijn zit helpt het overstappen niet. Dan zullen ze toch echt de werkelijke stappen moeten ondernemen. Dat is het zooitje bij online. die zijn daarvoor verantwoordelijk zij leveren ik betaal en krijg. waarvoor ik betaal...krijg ik niet.

Ik heb meerdere keren in de wachtstand gestaan. Meerdere keren het rotzooi viel weer uit. hun rotzooi. Modem er maar weer uit resetten en ja dan draait het weer. Mocht het aan een modem liggen, vind ik dat online na een bepaalde tijd 3 jaar wel een nieuwe kan en mag leveren, maar ook dit doet men bij vaste klanten niet. Innen in hun motto gelijk aan de VVD iedereen mag dood vallen behalve de VVDers zelf Iedereen moet inleveren behalve de VVDers zelf. En waar is het zooitje lid van.....natuurlijk de VVD groep de kangoeroes met de grooste buidels. Daarom word een arts nooit gestraft want geld bijt geld niet. Gaan wij het verder door trekken en een pedofiel heeft K P dan word hij met 5 jaar bestraft. Als die idioot van HGC een van de koninklijke fam bloot heeft,,krijgt hij/zij levenslang. Kijk naar de waxinelichtje gooier. Er word hier met twee maten gemeten. Zo ook door de staat de Nederlanden eerlijk delen maar de rijken veel meer als de onderkant en die hebben dit stelsel bij elkaar gespaard.

Je kunt het wel bij RADAR aan zwengelen maar de VVD ers diet Brullen wat maar bijten niet. DUS KUNNEN ZE GEWOON DOORGAAN

En online doet gewoon waar ze goed in zijn. piep piep tuut tuut en weer geen hulp maar wel INNEN de bankrekening weet men goed te vinden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat een zooitje bij ONLINE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Beperkte houdbaarheid opnames Online.nl Algemeen 2 30 november 2016, 18:51
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
Met de billen bloot, Online! Storing 2 05 november 2016, 16:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RichieB00:20:30
| Hans03:40:48
| Memooh05:07:27
| Wanabo09:43:34
| Tiger17:54:55
| ronald schuit18:53:24
| ekhhorlings21:13:08
| Lutz21:20:18
| mRcan22:44:36
| dutch flash23:01:01
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.