obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
achtergrond muziek
elina
Goedenavond,

Weet iemand hier wat voor muziek je hoort als je de helpdesk belt?
het in de wacht muziekje dus :-)
 
Lutz
Gezien dat ik hier als vrijwilliger support geef zal ik vermoedelijk het niet nodig hebben om de Online helpdesk te bellen. Maar er zijn apps voor op de telefoon waarbij je in de takt van de muziek een toets moet indrukken, en dan vertelt de app je wat je hoort. Zelf vraag ik mijn zoon om te luisteren. Hij kent bijna alles. Maar ik kan hem natuurlijk niet vragen om aan jou telefoon te hangen om de muziek te bepalen...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
elina
vertel me dan tenminste de naam van de app ?
 
Lutz
Probeer maar Shazam, SoundHound of TrackID.

Helpt je dat verder?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'achtergrond muziek', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel modem herstart bij streamen muziek Zyxel configuratie en problemen : 1 16 okt 2018
Muziek speler Software Tips! Freeware, OpenSource e.d. : 1 25 jun 2011
muziek harde schijf via livebox op stereo Algemeen : 12 21 jan 2008
Advertentie