obey-robots.txt
02 December 2016, 18:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

kan niet bellen via Orange

Henny
Ik heb sinds 31 juli een ADSL familie abonnement met telefonie bij Orange

De ADSL werkt prima, maar ik kan niet bellen, wel gebeld worden.

Naar talloze vragen via hun helpdesk waarmee je niet verder komt, telefoontjes, waar je dagen in de wacht staat, en faxen die ik heb verstuurd, ben ik nog niet veel wijzer geworden, dan het verhaaltje uw case staat nog open er wordt aan gewerkt, op mijn vraag hoelang dat ging duren, o dat kan wel 14 dagen worden, u wordt terug gebeld, maar ze zeggen er niet bij waneer.

Die 14 dagen duren onderhand al twee en een halve maand.

Heb onderhand 3 x een nieuwe Livebox gehad maar daar ligt het niet aan, het lampje voor telefonie brand wel, de fout ligt bij ons zeiden ze bij Orange, ja mooi, klaar ben je, vervolgens hoor je niets meer.

Kan nog steeds niet bellen, wel wordt ook de telefonie van mijn rekening afgeschreven.

Ja, fijne lokkertjes goed koop bellen 4 cent per gesprek, alles in een pakket, zo lust ik er nog wel een.

Ik kan dus helemaal niet bellen, als ik zo alle klachten lees over Orange, zakt de moed me echt in de schoenen.

Kan zelfs niemand bereiken om de heleboel af te zeggen,
ik vind dat ze enorm in gebreke blijven en hun service is in een woord gezegd ...........

Ik kom mijn verplichtingen na, maar Orange niet, en ik vind, dat je dan je contract moet kunnen beëindigen, maar de vraag is bij wie??????

Of is hier iemand die me helpen kan.
 
Wanabo
De Livebox kan niet met pulse bellen het moet met toontjes (TDK). Controleer of je telefoon op wel met toontjes belt.

Dat is de eerste gedachte.

Maar zou je eens willen beschrijven hoe je LiveBox is aangesloten?
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Henny
Wanabo schreef:
De Livebox kan niet met pulse bellen het moet met toontjes (TDK). Controleer of je telefoon op wel met toontjes belt.

Dat is de eerste gedachte.

Maar zou je eens willen beschrijven hoe je LiveBox is aangesloten?


Mijn telefoon werkt gewoon op toon hoor, en alles is aangesloten zo als het staat beschreven in de bebruiksaanwijzing.

telefoon rechtstreeks op de Lifebox Lifebox rechtstreeks op de doos van de telefoon in de muur afstand ongeveer een meter.

Ik heb telefoon met behoud van mijn nummer van KPN aangevraagd. dacht eerst dat daar het probleem zat.

Maar kom er dus niet uit, als ik met mijn mobieltje het nummer bel dat ik van Orange heb gekregen, gaat hij gewoon over en als ik het numer bel dat ik van de KPN bel gaat hij ook gewoon over.

Ieder nummer dat ik bel via Orange geeft de bezettoon.
 
Wanabo
Kijk eens in de config van de LiveBox naar de volgende onderdelen.

Linker kant Diensten --> Telefonie
Staat dat geactiveerd?
Is je eigen netnummer ingevuld?
Bel eens een nummer en sluit af met een #

Tussen ISRA punt en Livebox moet een directe verbinding zitten. Er mag daar tussen niets anders aangesloten worden.

Als laatste "redmiddel" kun je de Livebox eens resetten.

Gebruik daarvoor de methode uit deze post --> Harde Reset
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Henny
Wanabo schreef:
Kijk eens in de config van de LiveBox naar de volgende onderdelen.

Linker kant Diensten --> Telefonie
Staat dat geactiveerd?
Is je eigen netnummer ingevuld?
Bel eens een nummer en sluit af met een #

Tussen ISRA punt en Livebox moet een directe verbinding zitten. Er mag daar tussen niets anders aangesloten worden.

Als laatste "redmiddel" kun je de Livebox eens resetten.

Gebruik daarvoor de methode uit deze post --> Harde Reset


Heb alles nagekeken is geactiveerd netnummer is ingevuld als ik een nummer bel en afsluit met een hekje blijft het probleem hetzelfde

Heb een harde riset toegepast.

Heb de telefoon rchtstreeks op de wnadcontactdoos aangesloten en gebeld, dan krijg ik te horen u probeerd te bellen fia tele2 maar daarvoor moet u zich eerst aanmelden, daar snap ik dus helemaal niets van
 
Wanabo
Henny schreef:
Heb de telefoon rchtstreeks op de wnadcontactdoos aangesloten en gebeld, dan krijg ik te horen u probeerd te bellen fia tele2 maar daarvoor moet u zich eerst aanmelden, daar snap ik dus helemaal niets van


Hier heb je de oorzaak van het probeem te pakken!

Kennelijk is er in de KPN centrale iets niet correct aangesloten.

Ik zou dat melden bij de helpdesk van Orange en op spoedige oplossing aandringen.

Was je vorige provider soms tele2?
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Henny
Wanabo schreef:
Henny schreef:
Heb de telefoon rchtstreeks op de wnadcontactdoos aangesloten en gebeld, dan krijg ik te horen u probeerd te bellen fia tele2 maar daarvoor moet u zich eerst aanmelden, daar snap ik dus helemaal niets van


Hier heb je de oorzaak van het probeem te pakken!

Kennelijk is er in de KPN centrale iets niet correct aangesloten.

Ik zou dat melden bij de helpdesk van Orange en op spoedige oplossing aandringen.

Was je vorige provider soms tele2?


Ne dat was HCCNET en en de telefoon had ik gewoon via KPN mET hCCNET wa niets mis maar ik wou van mijn telefoon abonnement af vandaar dat ik alles in een bij Orange heb genomen.

Maar ben al 4 maanden een het klooien en kom er niet verder mee
de helpdesk bij Orange is werkelijk hopeloos en of ik nu bel of mail ik kom niet verder.
Vandaar dat ik hier julp aan het zoeken ben.
 
Wanabo
Ik kan me voorstellen dat de helpdesk niet aan een foute aansluiting in de KPN centrale denkt. Toch komt zoiets vaker voor.

De helpdesk probeert je met een standaard procedure te helpen. Als dat niet lukt dan snappen ze het zelf ook niet meer! Je moet aandringen op de 2e lijns ondersteuning, hier zitten de probleemoplossers. Hoe dat in de termonologie van Orange precies heet weet ik niet.

Geef aan dat het probleem niet door de helpdesk op te lossen is (je hebt ten slotte al meerdere keren gebeld en geen oplossing gekregen) en dat je vermoed dat het een probleem in de centrale zit (bellen via tele2 verhaal).

Heeft iemand anders nog ideeen of tips?
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Henny
Wanabo schreef:
Ik kan me voorstellen dat de helpdesk niet aan een foute aansluiting in de KPN centrale denkt. Toch komt zoiets vaker voor.

De helpdesk probeert je met een standaard procedure te helpen. Als dat niet lukt dan snappen ze het zelf ook niet meer! Je moet aandringen op de 2e lijns ondersteuning, hier zitten de probleemoplossers. Hoe dat in de termonologie van Orange precies heet weet ik niet.

Geef aan dat het probleem niet door de helpdesk op te lossen is (je hebt ten slotte al meerdere keren gebeld en geen oplossing gekregen) en dat je vermoed dat het een probleem in de centrale zit (bellen via tele2 verhaal).


Heeft iemand anders nog ideeen of tips?


Heb net de KPN gebeld maar die weten niet hoe het werkt bij Orange.
ze kunnen me wel weer aansluiten bij hun zodat ik kan bellen, maar ja daar schiet ik ook niets mee op.

Zal morgen proberen Orange te bellen, al weet ik nu al hoe het gesprek zal verlopen, het is net of je een bandje afdraait, steeds dezelfde domme verhalen draadje zus en zo, even risetten, probeer dit en dat, heb je de Lifebox goed aangesloten.

Om over de onbeschofte manier van behandeling maar niet eens te praten. Ben dan wel een oude moeke van 64 maar gelukkig nog niet seniel

Heb er zelf wel niet veel verstand van, maar zelfs ik heb in de gaten dat ze gewoon onzin zitten te kletsen en niet weten waarover ze praten.

Ze geven toe dat de fout bij hun licht, maar ja daar schiet ik niets mee op als ze er niets aan doen.

Heb hier al meer zinnige dingen gelezen dan ooit op de helpdesk van orange.
 
Lizard
Klinkt alsof er in het toestel iets ingesteld staat dat er automatisch via tele2 gebeld wordt.
Kan je het met een ander toestel proberen?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan niet bellen via Orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo01:17:12
| Roroko08:29:30
| trebor6009:08:40
| mbakirci09:24:56
| Lutz09:38:40
| earlyhchicken09:38:44
| Jan194711:58:18
| benalla 1 dag
| johan324 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?