obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe klant en nu al grote problemen?
spijkie
Zou de 29ste van deze maand aangesloten worden.
Dit gaat niet door zou een week later worden.
Het zou allemaal naadloos gebeuren
Online heeft mijn oude contract opgezegd en nu
kunnen ze niet op tijd leveren ondanks dat ik 4 weken geleden nog contact met online heb gehad.
Ik kom hierdoor in grote problemenet mijn werk.
Bedankt online voor de niet geleverde
service.
Hierbij nog een tip van mij voor jullie:
Verander je naam in offline!!!!!!
 
Tiger
Als je duidelijke afspraken hebt gemaakt stel ze dan aansprakelijk voor de schade en eventuele kosten die gemaakt of geleden worden want ik neem aan dat nog altijd afspraken nagekomen moeten worden anders hoef je geen afspraken te maken.
 
spijkie
Het beleid van online is dat afspraken gewoon niet na hoeft te komen en schijnbaar voelen ze zich dan oppermachtig ondanks dat je als klant gewoon in je recht staat.
 
spijkie
Wederom weer een paar dagen uitgesteld voordat ik aangesloten ben.
Ik heb er zo een spijt van dat ik met
online in zee gegaan ben!!!!!!!
 
Lutz
Wij zijn hier een club van vrijwilligers en niet gerelateerd aan online.nl, ook neem ik internet van hun af. Misschien kan je een usb stick met internet voor je laptop kopen en de kosten bij online declareren?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
wallmaster
Beste gebruiker nieuwe klanten, niet doen online. diensten kunnen niet geleverd worden, app uit de play store gehaalt. dus geen tv kijken op de telefoon en tablet. beeld decoder staat regelmatig stil.

in het begin met aansluiten verkkerde patch en dus geen signaal op de ntu.


Alleen maar ellende dus met online.

mvg Ivo
 
Tiger

Quote

wallmaster schreef:

Beste gebruiker nieuwe klanten, niet doen online. diensten kunnen niet geleverd worden, app uit de play store gehaalt. dus geen tv kijken op de telefoon en tablet. beeld decoder staat regelmatig stil.

in het begin met aansluiten verkkerde patch en dus geen signaal op de ntu.


Alleen maar ellende dus met online.

mvg Ivo

Beste Ivo als je zo veel problemen ondervindt en geen gehoor voor de oplossing krijgt van Online lijkt het mij verstandiger om het probleem aan te geven op www.klachtenkompas.nl/ misschien dat er dan wat aan gedaan wordt.
 
Wanabo
Ik zou gaan voor: www.klachten-indienen.nl
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe klant en nu al grote problemen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Advertentie