obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Cloud printing
papaul
Hoi,

Ik wil mijn Canon MX725 netwerkprinter instellen als Google Cloud Printer. Dat lukt niet, omdat de printer 'geen verbinding met het internet kan maken'. Interne communicatie binnen het eigen netwerk lukt wél.
Volgens de klantenservice van Online moet ik port forwarden, Hoe? Dat weet men niet. En ik dus ook niet. Bij Canon verschuilt men zich achter het argument dat er teveel verschillende routers zijn en er dus geen standaard antwoord is.
Graag jullie hulp.

Papaul
 
I R Baboon
Voor de printer moet je poort 5222 TCP openen.

Als de printer geen UPnP functie bezit, moet je dat met hand doen.

Hier lees je meer daarover: Het grote Huawei poort openen topic
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
papaul
Het is inmiddels gelukt. Weliswaar niet via portforwarding, Dat werkte uiteindelijk niet.
Dit topic mag gesloten worden.
Befankt voor het meedenlen.
 
Tiger
papaul Het zou fijn zijn voor anderen om ook te weten hoe het dan wel gelukt is of mag niemand dat weten ???.
Kennis delen is laten weten hoe je een probleem oplost (of opgelost hebt).
 
papaul
Geen geheimen hoor :-)
Het instellen via de printer lukte niet. Door in Google cloud de printer aan te merken als niet-ondersteund was het mogelijk de printer als Google cloud printer aan een G- mailaccount te koppelen. Heel simpel uiteindelijk.
 
Tiger
Bedankt voor je antwoord ik hoop dat iemand anders hier iets aan heeft.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cloud printing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Advertentie