obey-robots.txt
05 December 2016, 03:22
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie

etje
Beste dames en heren,

vandaag probeerde ik met mijn huistelefoon een telefoontje te plegen, echter hoorde ik een bezettoon. Hierna probeerde ik dus met mijn mobiele telefoon mijn huistelefoon te bellen en hoorde ik dat mijn ''telefoonnummer niet geregistreerd was'', echter heb ik 2 dagen ervoor nog een telefoontje gepleegd.
Dus ik keek op http://192.168.1.1/ naar de status van mijn telefoon en stond er dat het niet geregistreerd was, zoals ik al eerder zei stond er nog 2 dagen geleden dat het geregistreerd was.
Ik heb gewoon internetverbinding, kan tv kijken op mijn interactieve decoder. Het enige dat ik dus niet kan is gebruik maken van de huistelefoon.
Mijn sip instellingen zijn op een of andere manier verdwenen, sip account number staat er niet bij en ook geen gebruikersnaam+password.
Ook heb ik gekeken op de site of er wel een oplossing stond, maar alle oplossingen werken niet in mijn situatie.
Sip service provider van cd.telio.nl is gewoon ingesteld, behalve sip account instellingen. Wat ik raar vind is dat ik 2 dagen geleden gewoon kon bellen en opeens niet meer.
Ik hoop dat iemand mij zo spoedig mogelijk kan helpen.

Hoogachtend,

Etje
 
etje
Ik heb de modem al meerdere malen opnieuw opgestart, echter heb ik nogsteeds geen telefonie
 
Lutz
Ik vrees dat je de klantenservice moet bellen. Wij yijn hier niet verbonden aan Online.nl
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
etje schreef:

Ik heb de modem al meerdere malen opnieuw opgestart, echter heb ik nogsteeds geen telefonie

Opstarten is niet resetten heb je dat al geprobeerd ???.
 
etje
Excuses, ik bedoelde resetten, maar zei opstarten. Ja, dat heb ik meerdere keren gedaan.
 
etje
Even een telefoontje gepleegd naar online.nl en heb ik te horen gekregen dat mijn hele telefonie gewoon ''weg'' is, foetsie, nada, noppes.
Zit pas 2 weken bij online en heb al 6x moeten bellen (doei 6 euro, 1 euro per gesprek). De rest los ik zelf wel op dus jullie kunnen doen of ik nooit deze post heb aangemaakt.
 
zijpieo
Hoi etje,

Ik heb hier wat sip instellingen voor je. alleen voor het sip account password moet je online even bellen. Ik heb dat zelf ook moeten doen en mij gaven ze gewoon het password. Het sip account number, username en password vul je in bij voip/sip en dan bij tabblad sip account. De rest vul je in bij voip/sip en dan tabblad sip service provider. Bij voip/phone moet bij Region Settings : NLD-NETHERLANDS staan en bij Call Service Mode : Europe type. wel na elke verandering even op apply klikken natuurlijk. Oja voor ik het vergeet.....bij tabblad sip account waar je je sip account number, username en password invult even een vinkje aanzetten bij enable sip account.


sip account number : is je telefoonnummer incl. het netnummer
username : is ook je telefoonnummer incl. het netnummer
password : opvragen bij online zoals ik hierboven gezegd had
sip service provider name : telio
sip service provider selection : telio
sip server adress : cd.telio.nl
register server adress : cd.telio.nl
sip service domain : cd.telio.nl

Nou ik hoop voor je dat het zo wel lukt.
SuccesThumbs Up
Gewijzigd door zijpieo op 18 november 2014, 01:11
 
Tiger
Hoi zijpieo fijn dat je etje wilt helpen maar in principe is Online er verantwoordelijk voor dat alles wat je afneemt naar behoren werkt tenminste als je zelf niet gerommeld hebt met de instellingen maar ik neem aan dat dit niet het geval is.
Online MOET gewoon zorgen dat de zaak in orde komt en de kosten die je moet maken voor het ongemak vergoeden anders moet je ze in gebreke stellen.
 
zijpieo
Daar heb je ook wel weer gelijk in maar ik nam aan dat je graag alles weer werkend wou hebben zodat je niet hoefde te wachten op een monteur. Ik was alle online instellingen ineens kwijt toen ik de firmware ging upgraden. Ook na een reset waren er geen instellingen meer zoals dat normaal gesproken wel hoort.
 
blaxid
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Fritzbox, enkele dagen geleden kregen we een sms op de gsm met de mededeling indien de telefoon niet werkt wij het modem moesten resetten.
Ik weet niet wat ze hebben gedaan bij online maar ik heb gewoon alle instellingen nog in de fritzbox.
Ik kan wel naar buiten bellen dan gaat de gsm gewoon over maar bel ik van buiten naar mijn nummer dan krijg ik ook een ingesprektoon, ik heb mijn modem een update gegeven toen was het helemaal een ramp, ik kwam gewoon niet meet op internet, de Fritzbox heeft een backup van mijn instellingen dus die heb ik weer teruggeplaatst op de geupgrade versie.
Jammer genoeg is er niets veranderd, kan nu wel internetten en bellen maar nog niet gebeld worden, heb de helpdesk van online gebeld maar dat levert niets op ze willen je daar gewoon niet helpen.
Vandaag 3 uur bezig geweest instellingen veranderen en uitproberen, jammer genoeg nog niet gelukt, ik bel normaal via sipteledienst.
Als ik het probleem vind zal ik het hier vermelden.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 1 04 december 2016, 15:51
zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen 7 16 november 2016, 21:55
ASUS router in bridge met Online Zyxel modem Zyxel meer apparaten aansluiten 14 14 november 2016, 19:16
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen 49 06 november 2016, 18:12
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen 16 04 november 2016, 22:35
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan404:28:41
| frankvdz04:32:30
| ronald schuit05:05:33
| Wanabo07:11:56
| dutch flash07:16:32
| RichieB07:47:45
| Roroko09:02:28
| Hans10:55:28
| Lutz11:53:23
| Sambala14:00:47
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?