obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
VPN verbinding maken
wietsehm
Beste Online'ers,

Na een ochtend en halve middag bellen met de IT-afdeling van mijn eigen bedrijf en de helpdesk van Online, kom ik er niet meer uit.

Ik wil een VPN- verbinding opzetten vanuit huis naar mijn werk. Moet kunnen, dacht ik zo.

Het VPN-logboek stelt echter dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dat er radiostilte volgt bij de 'firewall'.
Bij de Online- helpdesk krijg ik 3 antwoorden hierop:
1: U kunt geen VPN0 verbinding maken met de Huawei HG655d
2: U kan verbinding maken; het ligt aan uw werk
3: U zou verbinding moeten kunnen maken, maar ik snap niet wat er niet lukt en Niemand bij onze helpdesk is hiervoor opgeleid, dus als ik u was zou ik Googelen.

Wie van u kan mij helpen? Waarom kan ik geen VPN- verbinding maken?

groeten,

Wietsehm
 
Lutz
Ik heb even gebruik gemaatk van de zoekfunctie: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=4827

Het lijkt alsof het modem dat niet ondersteunt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN verbinding maken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie