obey-robots.txt
03 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

verbinding uit aan uit aan

bulldogsrotterdam
Sinds vandaag is het weer bont, dan wel dan geen verbinding en de servicedesk om dit te melden is dicht....geen storingen volgens de site, maar heb het idee dat dit niet goed bijgewerkt word.
modem al uit en weer aan gedaan, maar dit mocht niet baten.
 
Tiger
Het ligt er aan welke verbinding je hebt draadloos of via de kabel ?????.
Heb je via de kabel geen verbinding zou je het modem een hardreset kunnen geven.
En via wifi (draadloos) zou je een probleem kunnen hebben dat er te veel draadloze verbindingen in je omgeving zitten die je signaal verstoren waardoor je geen verbinding krijgt.
Als het laatste het geval is zou je het programma inSSIDer kunnen gebruiken (downloaden) om te zien hoeveel wifi gebruikers in je omgeving zitten en op welk kanaal en het programma is gratis.
Je kan dan je kanaal wijzigen of op auto zetten maar heb je helemaal geen verbinding kan je natuurlijk niet downloaden maar moet je toch contact opnemen met de helpdesk.
 
bulldogsrotterdam
Wifi en bekabeld doet het niet, na vanmorgen heeft hij het een tijdje goed gedaan maar nu ligt tie er wwer uit, zit nu op mijn gsm internet
 
bulldogsrotterdam
Nu doet hij het weer, maar geregeld zie je de lampjes ineens weer knipperen en de telefoon is dan ook rood...en soms zie je sommige verbindingen helemaal niet meer ook niet knipperend...ligt echt aan de verbinding, had de servicedesk al gebeld maar die zitten er vandaag niet.
 
Tiger
Je had de modem al uit en aan gedaan maar had je ook een hardreset gedaan van de modem ?????.
 
bulldogsrotterdam
Nee dat nog niet, zal het vanavond even doen, vanmorgen lag hij er weer uit....zo doet hij het uren goed en dan ineens begin alles weer uit te gaan en /of te knipperen
 
bulldogsrotterdam
Hoor net van mijn man dat hij een hard reset vandaag heeft gegeven maar daarna toch weer problemen gehad, dus dat werkt ook niet
 
xander557
Bij mij precies hetzelfde, de verbinding val sowieso bijna elke nacht weg, overdag ook regelmatig uitval van verbinding. Modem een harde reset geven is het enige dat helpt, ik haal de stroom er even af.
Vroeger toen het nog Wanadoo was, en daarna Orange en toen Online waren er nooit storingen. Ik heb toen op zijn best 10 minuten storing gehad in jaren tijd. Het lijkt wel alsof de techniek alleen maar verslechterd is in die jaren, wat ik me echt niet kan voorstellen
 
Tiger
Zelf heb ik ook eens een periode gehad waarin ik veel uitval van de verbinding had. Ik kreeg een tip van Lutz om te checken of de leasetime wel op permanentlease stond.
Dus als je ook regelmatig uitval hebt komt dat misschien omdat de lease time op 1 dag staat dus ik zou zeggen check even in je router (bij mij was dat de Huawei) bij LAN DHCP server of de DHCP looptijd of de permanentlease aangevinkt is.
Bij mij had dat het resultaat dat de uitval niet meer voorkwam.
.
Tevens wens ik bij deze een ieder hele fijne dagen en een voorspoedig Nieuw jaar.
 
xovox
Heb je toevallig windows 8 ?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding uit aan uit aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Verbinding timed out Storing 23 11 november 2016, 18:21
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen 14 10 november 2016, 17:06
Wegvallende verbinding Storing 2 24 oktober 2016, 14:58
Verbinding valt Storing 8 15 september 2016, 09:25
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan401:41:36
| Tiger03:02:57
| dutch flash04:06:45
| Roroko04:17:15
| Wanabo04:26:07
| Lutz08:13:31
| Ronsworld15:10:20
| ronald schuit15:16:21
| okkie_199417:12:14
| trebor60 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?