obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
omzetting telefoondiensten
Angieflower
Ja, echt vervelend Sad(
Bij mij is het al sinds 2 december mis. Mensen die bellen krijgen meteen mijn voicemail. Heel af en toe komt er wél een telefoontje door, dat is juist het gekke.

Ben overigens wél blij met het nieuwe modem, ziet er prachtig uit! Maar de reden waarom ik deze kreeg is dus nog steeds niet verholpen..
 
Marieke
Helaas heb ik ook sinds vandaag (6 dec 2014) problemen met de vaste telefoon na de omzetting van de telefonie van afgelopen nacht. Kan hele dag al niet bellen of gebeld worden. Het aantal wachtenden bij online zijn tientallen als je met ze belt. Ik heb m'n nummer op hun site doorgegeven bij de bel me terug service, maar ze bellen niet. Een emailadres van online kan ik ook niet vinden, dus ik weet niet hoe ik ze nog moet bereiken. Ik ga geen uur bij ze in de wacht staan als ik bel met m'n mobiel, kost 15 cent per minuut, is mij te duur, leef van een heel laag inkomen. Ik betaal ze voor vaste telefonie, maar de dagen dat ik niet kan bellen betalen ze maar terug, ik ga niet betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken!
 
HanA
Ellende van niet kunnen bellen ook bij mij sinds 5 december aan de orde, de hele lijst met adviezen op de website bezocht maar ook daarvan zijn vele pagina's niet bereikbaar, de eigen website van online is dus ook niet probleem vrij. Vandaag (zondag) Online niet bereikbaar, dus maar geduld tot morgen. Ook de button "BEL ME" werkt niet krijg storing melding.
 
Angieflower
De optie 'Bel mij' zou bij mij ook geen nut hebben, aangezien ik niet gebeld kan worden. Dus morgen weer lekker duur naar het 0900-nummer bellen. Best gek (of heb ik het mis) dat Online niet via een e-mail te bereiken is?
 
Marieke
Bij 'Bel me' heb ik m'n mobiele nummer opgegeven, maar ook daar bellen ze niet op terug en momenteel werkt die service ook niet meer, geeft ook storing aan en ze zijn idd niet via mail bereikbaar. Er staat dat je ze kan mailen en als je daarop klikt word je rond geleid en kom je weer op de begin pagina zonder een mailadres tegen te komen. Zodra mijn abonnement is afgelopen ga ik weg bij online, de service is er echt bagger!! Ik stap dan denk gewoon maar weer over naar KPN, daar had ik vroeger bijna nooit problemen mee en als er iets was werd het opgelost en ik kreeg zelfs een keer voor een half jaar extra korting als ik klant zou blijven, dus dat is betere service. Ik betaal liever iets meer voor goede kwaliteit dan dit gedoe, niks zo irritant als niet kunnen bellen of niet gebeld kunnen worden.
 
Tiger
37 wachtende voor mij schreef Spike. Als ik de problemen lees alleen al over de telefonie heb ik de indruk dat Online volledig de weg kwijt is zeer zeker als ze door deze problematiek niet bereikbaar zijn.
Er moet toch zeker een instantie zijn die providers op de vingers kan tikken maar welke weet ik niet.
Ik vindt dit ongehoord dat zoveel klanten niet kunnen bellen en gebeld kunnen worden wat als er nu iets ergs gebeurd neemt Online dan ook de verantwoordelijkheid omdat mensen niet of niet tijdig een hulpinstantie kunnen bellen omdat wat ze gewijzigd hebben niet functioneert.
Ben benieuwd wanneer licht in deze duisternis komt want zo ga je niet met klanten om.
 
jpt
email adres is nog steeds:

Online Klantenservice

grts jan
 
Angieflower
Dank je wel Jan!
 
Timmerma
Ook ik ben sinds de omzetting van 2 december niet meer telefonisch bereikbaar. Geeft in gesprek. Heb ook een oud Thomson modem. Wie weet hij mailadres van online? Je kunt ze alleen met hoge kosten telefonisch proberen te bereiken. De terugbel optie op de site doet ook niets dus nu al weken met dit probleem. Uiteraard al meerdere mailen de stekker er lang uitgehaald maar zonder resultaat.
 
Angieflower
In het bericht net boven die van jou staat het e-mailadres: ksonb1@online.nl.
Of het klopt weet ik niet. Ik heb ze toen zelf gebeld en binnen vijf dagen had ik een nieuw modem. Ze vertelden me aan de telefoon dat het overjarige modem van mij niet compatible was met de nieuwe software. Hadden ze wel íets eerder kunnen bedenken pff. Het probleem van niet gebeld kunnen worden bleef echter.. tot twee dagen na de installatie. Ineens kon ik weer gebeld worden. Wat een opluchting.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'omzetting telefoondiensten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kan niet meer gebeld worden na omzetting Storing : 8 10 dec 2014
Omzetting KPN nummer Thomson configuratie en problemen : 2 04 okt 2010
Omzetting Orange Extra (8Mbit/s) trager dan Lite (3Mbit/s)!!!!! HELP !!!! Snelheid : 23 21 apr 2008
Advertentie