obey-robots.txt
08 December 2016, 17:05
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

POLL: tevredenheid over telefonie

Dloblow
Beste mensen, ik merk dat niet iedereen even tevreden is over de digitale telefonie van Orange. Je leest er nogal wat over in de media en op forum sites. Daarom een korte poll om te zien of je A. tevreden bent of B. ontevreden. Je bent tevreden als de kwaliteit en beschikbaarheid van telefonie gelijk is aan die van analoog. Dus wat ben jij ?

A. tevreden :p
B. ontevreden Angry

groet,
Dennis

Blown to pieces ...

Puma
A

nadat ik mijn bestelling afgerond had van telefonie kreeg ik 5 min erna een mailtje dat ik mijn livebox opnieuw moest opstarten. sindsdien bel ik ermee en ben zeer tevreden.

mecheltje
In het begin was het k*t met peren maar sinds ruim een jaar geen problemen meer gehad.
Dus mij antwoord is: A

Boblor
A

Begin juni ben ik ook overgestapt. Na een mailtje en het opnieuw starten van de LB werkt het sindsdien zonder problemen.

Defrie
Een duidelijke A

Ik ben zeer tervreden. In het begin problemen in de zin van dat ik 's nachts door telefooncentrales van bedrijven werd gebeld, Orange heeft dat keurig opgelost door mij een ander nummer te geven. De kwaliteit is goed. Nog maar 1X een storing gehad, deze duurde slechts 2 uur op zondag! Grin

Richard
Hier een A, maar ik geef hem een 7.

Ik heb hem tegelijk met het adsl abo genomen.
Nog aanwezige nadelen, ik kreeg vandaag een lange pauze en niks, na nogmaals bellen kreeg ik te horen dat het nummer momenteel niet beschikbaar was. Het bleek gewoon in gesprek te zijn, normaliter krijg ik dan een "in gesprek toon" te horen, vandaag echter niet, vreemd.

Verder werkt faxen en modemen niet lekker, dat zal dus nog via KPN moeten.

Regelmatig toch nog een lichte echo.

Slechts 1x maar een storing gehad, een korte uitval van telefonie, heeft geloof ik nog geen uur geduurd, de kpn verbinding werkte wel gewoon dus hij was netjes overgeschakeld.

Greetings, Richard.

Maurits
Ik gebruik livebox met telefonie nu al weer tien maanden en ben dik tevreden. Nooit een probleem gehad, ondanks het feit dat ik géén KPN meer heb.... :p :p :p = 3x A
Gewijzigd door Maurits op 01 november 2006, 00:53

mkagie
Frown Ik moet helaas toch voor de B gaan. Met mijn eerste LB was het een dikke vette B omdat de telefoon er dagelijks uitlag. Met mijn nieuwe LB gaat het beter. Sinds 3 a 4 weken in bezit, gemiddeld nog maar 1 maal per week storing, de laatste nog geen 10 minuten geleden! En het vervelende is dat je het niet direct merkt.

Henny
Ik ga zeker voor B want ik heb niet een keer kunnen bellen sinds 4 maanden, en dat vind ik echt jammer want de rest werkt wel heel goed

M37
Ik moet ook helaas voor een B gaan.
nog steeds telefoon problemen
als iemand belt gaat de telefoon niet over maar springt meteen de voicemail aan.
En soms is het niet mogelijk te bellen.
blijf hopen op betere tijden.Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'POLL: tevredenheid over telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 8 07 december 2016, 23:05
Fritzbox 7390 online telefonie instellen lukt niet. Eigen modem configuratie en problemen 9 08 juli 2016, 22:28
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen 17 11 april 2016, 20:15
geen telefonie Storing 4 03 februari 2016, 06:37
Fritz 7360 sip instellingen online telefonie Eigen modem configuratie en problemen 2 25 juni 2015, 22:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tiger00:09:35
| Wanabo02:19:48
| Huubke6804:26:02
| dutch flash05:24:19
| peukevreugd06:20:57
| Ronsworld17:59:48
| earlgrey7219:23:15
| Hans20:08:40
| Ano20:38:47
| dutch123:21:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.