obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Geen klant en toch een modem en decoder krijgen
Opgezegd
Afgelopen dinsdag ( 9-12) kreeg ik een email van Online waarin is vermeld dat "mijn bestelling" die dag is verzonden. Inderdaad stond de bezorger van PostNL 10-12 aan de deur met een groot pakket van Online. Omdat ik niets bij Online heb besteld, heb ik het pakket geweigerd. In september heb ik de overeenkomst (internet, telefoon en televisie) ontbonden, omdat Online niet geleverd heeft wat was overeen gekomen. Hiervan heb ik op 18 september 2014 van Online een schriftelijke bevestiging ontvangen. Omdat ik er niet gerust op ben dat Online mijn glasvezelkabel niet kaapt, heb ik naar mogelijkheden gezocht om kostenloos met Online te bellen of te emailen. Zo'n moderne organisatie blijkt Online niet te zijn. Online kan een voorbeeld nemen aan KPN! Wat biedt KPN veel service en gratis mogelijkheden om als klant geholpen te worden. De prijs van KPN en Online zijn exact gelijk, dus daar kan het niet aan liggen. Mocht het nodig zijn, is het volgens mijn advocaat via een kort-geding te regelen, waarbij alle kosten, met een gepaste schadevergoeding, aan mij zullen worden vergoed. Intussen wacht ik maar af en beraad mij om een klacht in te dienen bij de OPTA. Wellicht heeft iemand nog een suggestie of soortgelijke ervaringen met Online?

vriendelijke groet,
Gerard
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen klant en toch een modem en decoder krijgen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Advertentie