obey-robots.txt
04 December 2016, 23:22
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Interactieve TV werkt niet

visor66
Lekker is dat:
Bij oplevering doet de tv het niet. Het iptv modem werkt gedeeltelijk, maar zodra ik een zender selecteer om deze af te spelen krijg ik een zwart beeld. Wel radio enz, maar geen beeld. Diagnose van de verbinding is allemaal goed, alleen de tv-test doet het niet. De helpdesk gebeld, maar die kon er niets mee. Ik maak een technisch dossier aan mijnheer, binnen 3 dagen krijgt u een reactie.
Weet iemand hoe je tv kan kijken via een PC? Heb de vraag gesteld aan de helpdesk, maar geen antwoord. TV kijken via een tablet werkt dan weer wel. Alleen de app daarvoor is nogal krakkemikkig. Die kapt er regelmatig mee.

ray83
Ik ben maar een Online klant.

Je kan met een coaxkabel op je pc aansluiten, daarvoor heb je een TVkaart nodig. Dit is analoog geen Digitaal.
Ik heb momenteel geen ervaring met het aansluiten van Digitaal tv kijken op de pc.

Ik denk dat De forum is opgezet zodat Online gebruikers hun eigen probleem moet oplossen. Scheelt hun tijd en geld niet waar?

Welke abonnement heb jij bij Online? hoe snel kan je werkelijk downloaden en heb je gekozen voor fiber?
Heb je bij je abonnement een Digitale ontvanger gratis erbij gekregen naast je Wifimodem. Of heb je een tv met ingebouwde digitale ontvanger???

visor66
Hi ray,

Online zegt dat je met het nieuwe iptv abbo tv kan kijken op je pc. Ze zeggen er alleen niet bij hoe dat moet...

Heb over de snelheid enz. geen klachten.

Het is waar dat je zo zelf je problemen oplost, probeert althans. Iedereen kan echter zien dat online steken laat vallen. Prettig om te weten toch?

Na 3 dagen nog steeds niets geboord van online t.a.v. de storing...heb het klachtenformu!ier ingevuld...

pret
Ha hier ook,

Ben al een paar jaar klant en ben heel tevreden over het internet30Mb/s en haal 29!... dus wilde ook TV en bellen.

Afgelopen zondag is de tv verbinding opgeleverd.. en gisteren de ontvanger gekregen. Maar hier ook ZWART beeld.. kan wel opnemen en dat terug kijken en zie de menu's en radio doet het maar geen beeld. Al een paar keer contact gehad.. maar ze kunnen niks doen.

En wat me opviel was dat de ontvanger geen HD1080 is maar 720p. Bij bijna alle "betaalde-pakketen" kanalen staat "HD" voor. Vroeg dit na bij de klantenservice, die vertelde me dat ik niet 15HD kanalen heb maar 1, alleen NPO1. Toen vroeg ik naar de HDMI output resolutie van het M7 group kastje.. ze begreep echt niet wat ik bedoelde. (wie weet is het HD als ik beeld heb, we zullen zien).

En idd via de app heb ik wel beeld. Maar ik wil het op mijn tv!!!

visor66
Hi pret,
Ja balen hee. Raar dat ze niet even vertellen dat de storing in onderzoek is of zo iets. Stommetje spelen is zo slecht te verteren.

Het licht denk ik aan het modem. Als je de tv-stream op een android device kan ontvangen, moet het ook via het modem kunnen. Is dacht ik ook android based.

Tijdens het instaleren viel me op dat er een software update geinstalleerd kon worden. Daarna vertoonde het modem bij ons kuren: soms niet opstarten en soms de menustructuur in de war.

Wij hebben alleen een basis abbo, dus we kunnen erverder niets mee...

Nagekomen: wij hebben geen 60 tv zenders, maar een stuk of 45, met heel veel tommy teleshopping kanalen. Wat een teleurstelling is dat. Online levert kwalitatief en kwantitatief niet wat ze beloven.
Gewijzigd door visor66 op 09 januari 2015, 13:50

pret
Sinds vandaag werkt het, mooi dat er zo snel werk van gemaakt is! Geen HD kanalen maar in ieder geval beeld.

visor66
Dat is fijn. Hoewel 6 dagen wel erg lang is. Heeft online nog wat laten weten (oorzaak excuus oid), of ben je er zelf achter gekomen?

pret
Nee het werkte vanzelf, geen oorzaak van online gekregen. Bij jou nog steeds zwart beeld?

visor66
Pff, tv doet het. Heb het modem voor de zoveelste keer gereset, en spanning eraf en erop en we eindelijk hebben beeld. Kwaliteit bevalt me goed, het is overwegend strak. Het kastje geeft idd beeld in 720p maar weet niet of het beeld grover is dan 720p.

visor66
kleine update:
behalve een automatisch mailtje nog niets gehoord van offline.
iptv modem hapert regelmatig
geen 60 zenders
tv op pc werkt niet
geen goede factuur.
heeft iedereen 60 zenders?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan400:27:56
| frankvdz00:31:45
| ronald schuit01:04:48
| Wanabo03:11:11
| dutch flash03:15:47
| RichieB03:47:00
| Roroko05:01:43
| Hans06:54:43
| Lutz07:52:38
| Sambala10:00:02
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?