obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Livebox CTI mogelijkheden, logging, nummer opzoeken
darkfader
Iemand al wat gemaakt om het nummer automatisch op te laten zoeken en op de PC weer te geven? Of een ander coole feature.
Het callstat commando geeft bij mij hele rare waarden aan voor gespreksduratie. Misschien heeft ie problemen met 0800 nummers?

....
....
StartTime : SUN OCT 29 17:14:15 2006
EndTime : TUE OCT 31 14:04:48 2006
Duration : 71582598Mnts:49secs
RelCause : Normal call clearing

Da's toch gek?
 
chrisn
Waar kan ik die callstat functie vinden? Volgens de CLI-pdf zou het in h323 moeten staan, maar die heb ik niet op mijn livebox, al kom ik het wel tegen met ucmdlist..

Als je me vertelt hoe ik de data krijg, kijk ik of mijn gegevens beter kloppen. Smile

Chris
 
rrozema
darkfader? Hoe kwam jij aan die info?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox CTI mogelijkheden, logging, nummer opzoeken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 3 26 okt 2013
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Advertentie