obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Overstap binnen contractperiode ADSL naar glasvezel
Flipflop
Ik ben het met je eens dat de klant beter geholpen kan worden, ook binnen de beperkingen van een budget provider.
Je schrijft dat er iets aan het beleid schort. Daarmee geef je dus aan dat je het eigenlijk wel met me eens bent? Ik vind het iig raar om de oorzaak van problemen te zoeken in individuele medewerkers bij de klantenservice die niet meer kunnen doen dan ze wordt opgedragen en waarvoor ze worden betaald. Maar wellicht bedoelde je dus iets anders.

"De klant is koning": ik weet niet precies wat dat betekent. Niet elke koning is gelijk. Een koning van Engeland heeft meer te zeggen dan een koning van een stam in Sierra Leone.
Dat is geen grap, ik vind het echt een rare uitspraak. 'Goedkoop is duurkoop'. Dat is een vele betere.
 
Tiger
Beste Flipflop,
Het is niet de bedoeling dat wij hier een discussie gaan voeren over het beleid van Online daar is dit forum niet voor.
Ik ben het in elk geval niet met jou eens want ik vindt dat als er o.a. afspraken gemaakt en niet nagekomen worden of cases sluiten die niet afgerond zijn een kwalijke zaak en ik ben van mening dat een manager verantwoordelijk blijft voor wat in zijn afdeling gebeurd.
En de klant is koning is een oud gezegde als je niet weet wat hiermee bedoelt wordt is dat dan jammer.
Wens jou verder een fijn weekend toe.
 
Tiger

Quote

Polaris schreef:

Status in stap 3!
En heb mailtje ontvangen dat de lijn op 30-3 wordt opgeleverd.
Er zit beweging in.
Ik houd jullie op de hoogte.

Goedemorgen Polaris en is volgens afspraak de lijn gisteren opgeleverd ???.
 
Polaris
Hoi,

Helaas nog niet.
Eerst kwam er bericht dat KPN een probleem had met doorzetten van de levering.
Daarna bericht dat de oplevering 28-04-2015 wordt.
Gister nieuwe mail dat de oplevering nu voor 13-04-2015 gepland staat.

Vanavond ook nog telefoontje gehad de Helpdesk medewerker die de Klachtenkompas meldingen oppakt.
Hij had verwacht dat de lijn al was opgeleverd, en wilde horen of het ADSL abo kon worden afgesloten. Netjes!
 
Tiger
Dat betekent dat Online zich toch weer niet aan de afspraak houd en de klant weer in de kou laat staan.
Ze maken afspraken dat ze bellen of geven aan wanneer de oplevering is en steeds laten ze verstek gaan en het trieste is dat niemand ze op de vingers kan tikken.
Eigenlijk is dit gewoon wanbeleid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap binnen contractperiode ADSL naar glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Advertentie