obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Opnames spelen niet af.
thegroov
Ik heb tv + internet + telefoon sinds een paar dagen. Alles lijkt te werken, maar ik heb ook zo'n contract voor 100 uur opnemen, wat dan een maand lang beschikbaar blijft. Gisteren en eergisteren heb ik vier films opgenomen. Ik zie dat de 100 uur teruggelopen is naar 90 uur. Als ik een film selecteer en afspelen start, dan krijg ik te zien: Opname wordt geladen. Na een paar minuten wordt het beeld zwart en daar blijft het bij. Herstarten geeft hetzelfde resultaat.
Iemand een idee wat er fout gaat?
Groeten, Frank.
Gewijzigd door thegroov op 21 januari 2015, 20:18
 
Tiger
Ik neem aan dat je alles volgens de instructies en de regels geïnstalleerd hebt.
Als dan blijkt dat er iets niet naar behoren functioneert zou ik toch eerst eens contact met de helpdesk opnemen want dan hebben ze iets geleverd wat niet naar behoren werkt.
 
thegroov
Hoi Tiger,

Dank je voor je antwoord. Ik heb het inderdaad gemeld bij de helpdesk en wacht nu op antwoord. Alles is inderdaad geïnstalleerd zoals het hoort.
Ik vraag me overigens af of er een andere settopbox dan de m7-box bestaat, waarmee je lokaal op kunt nemen (met harddisk dus). De m7-box heeft wel een usb-poort, maar of die softwarematig ondersteund wordt, dat betwijfel ik. Zou leuk zij als je daar een harddisk of usb-stick aan zou kunnen koppelen voor opslag van opnames.

Inmiddels heb ik gezien dat de tv-gemist opnames ook niet afspelen bij ons. Je zet hem op bekijken en klikt op ok, en er gebeurt niks. De internetsnelheid is goed, speedtest kwam op 38,8 Mb, voor zover je daar iets aan hebt, het kastje testte de snelheid ook bij installatie en meldde ook dat de snelheid goed was. TV zelf werkt vrijwel zonder haperingen, dus ik zie geen technische redenen hier lokaal waarom het niet zou kunnen werken. Wat nog opvalt is dat korte opnames, van een half uur of zo, wel afspelen, maar de langere opnames niet....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnames spelen niet af.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie