obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Geen TV geschikt voor CI+ module van Online.nl
renekort
Waarom certificeert Online.nl geen t.v.´s voor de CI+ module van Online.nl??? Ik heb televisie van Online.nl en het lukt me niet om een televisie te kopen die geschikt is voor de CI+ module van Online.nl. Andere aaanbieders zoals KPN, Ziggo etc. geven wel in de winkel aan of een televisie door hen gecertificeerd is. Ik heb nu al drie keer een nieuwe televisie gekocht binnen een week, en allemaal zijn ze niet geschikt voor Online.nl. Het is werkelijk om gek van te worden. Ik heb ook telefonisch contact hierover gehad met Online.nl. Ze adviseerden om de module en de antenne mee te nemen naar de winkel en daar televisies te proberen. Daarop ben ik daarmee naar de Mediamarkt geweest maar zij geven aan niet mee te werken aan dergelijke testen. Ondertussen zit ik nu nog steeds zonder geschikte televisie. Ook televisies die gecertificeerd zijn voor KPN, Ziggo etc. werken niet voor Online.nl.!!!!!!



Dubbel geplaatst verwijderd
Gewijzigd door Lutz op 06 februari 2015, 20:32
 
Tiger
Vreemde zaak als online een eigen module heeft moeten ze ook aangeven voor welke tv's deze geschikt is.
Maar waarom plaats jij 2x dezelfde topic.
 
DiaboliQ
CI+ is toch voor kabel? Jij hebt het over een antenne, dus is dat gewoon Digitenne. Dat is een Conax CI module http://www.satshop.nl/shop/ci-module-...ule-online Ik zou niet weten waarom Online daar een certificering voor aan zou moeten vragen.
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose
 
Lutz
Heb je niet een los ontvanger van online in bruikleen gekregen? Dan is de kans groot dat het alleen met deze ontvanger werkt. Met CI+ kan men de smartcard aan een bepaald ontvangertype koppelen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Zo te lezen gaat het om DVB-T (Digitenne).
Daar bestaat geen CI+ voor, is nog steeds gewoon Conax CI.

Je moet een andere CAM module gebruiken.
Een CI module in een CI+ slot is zeker mogelijk, alleen zijn er soms software problemen.
Een ander TV kan je ook kopen, maar dan moet dat een CI model zijn i.p.v. CI+.

Welke foutmelding geeft de TV?
En welke merk/model TV betreft het?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
nokowow
Hallo iedereen

Deze hoeven geen keurmerk te hebben, nl dvb -t werkt eigenlijk in heel Europa, met of zonder module
de rest gaat wel werken het is meer welke zenders je wil/kan kijken door middel van het module en kaart.

Getest met een Sony lcd met KPN en Online module en geldige kaarten van beide providers .
en de uitslag...:Yeah

Niet verrassend alle combinaties werken !!Thumbs Up
Op een dag Had ikGrin Online....
Eindeloos GenietenWink
Nu ZiggoFrown en weer ex klant TelfoZip Itrt en Online
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen TV geschikt voor CI+ module van Online.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie