obey-robots.txt
06 December 2016, 20:44
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 40% [89 stemmen]
40% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 60% [136 stemmen]
60% [136 stemmen]

Stemmen: 225
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Orange heeft geen respect voor klanten.

199724
Pas op voor Orange! Ik ben mid september een ADSL family pakket aangegaan. 3 oktober kreeg ik de melding da de lijn was opgeleverd. Ik heb allles geprobeerd, maar de Livebox gaf aan dat hij geen ADSL signaal kon ontvangen ondanks alles wat ik heb geprobeerd. Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met de helpdesk die naar herhaaldelijk stomme ping voorstellen tussen mijn laptop en de Livebox (UTP kabel) uiteindelijk steeds weer tot de conclusie kwamen dat er iets mis was de aansluiting. Duh... Het zou worden doorgestuurd naar de technische dienst. Ze zouden zo snel mogelijk contact met mij opnemen zodra er iets bekend was. Ik merkte hier echter niks van en heb meerdere malen gebeld met de vraag waar ik nou op wacht. Gevolg is dat je ongeinteresseerde medewerkers aan de lijn krijgt die zeggen het weer door te spelen aan de technische dienst. Laatste keer dat ik belde was er echter wel nieuws. (Niemand die de moeite doet mij dat even te melden...) De lijn blijkt helemaal niet opgeleverd te zijn! Wanneer dat wel gebeurt? Geen idee, de technische dienst is er mee bezig... We zijn nu anderhalve maand verder en het enige wat ik heb bereikt is een hoge telefoonrekening en een hoop bullshit van Orange. Deze mensen zijn onbeschoft en incompetent. Let daarop als je erover denkt een abonnement met ze aan te gaan. Mooi als het werkt, maar als dat niet zo is laat Orange duidelijk merken dat je dood kan vallen.

nightwing
199724 schreef:
Pas op voor Orange! Ik ben mid september een ADSL family pakket aangegaan. 3 oktober kreeg ik de melding da de lijn was opgeleverd. Ik heb allles geprobeerd, maar de Livebox gaf aan dat hij geen ADSL signaal kon ontvangen ondanks alles wat ik heb geprobeerd. Ik heb hierover meerdere malen contact gehad met de helpdesk die naar herhaaldelijk stomme ping voorstellen tussen mijn laptop en de Livebox (UTP kabel) uiteindelijk steeds weer tot de conclusie kwamen dat er iets mis was de aansluiting. Duh... Het zou worden doorgestuurd naar de technische dienst. Ze zouden zo snel mogelijk contact met mij opnemen zodra er iets bekend was. Ik merkte hier echter niks van en heb meerdere malen gebeld met de vraag waar ik nou op wacht. Gevolg is dat je ongeinteresseerde medewerkers aan de lijn krijgt die zeggen het weer door te spelen aan de technische dienst. Laatste keer dat ik belde was er echter wel nieuws. (Niemand die de moeite doet mij dat even te melden...) De lijn blijkt helemaal niet opgeleverd te zijn! Wanneer dat wel gebeurt? Geen idee, de technische dienst is er mee bezig... We zijn nu anderhalve maand verder en het enige wat ik heb bereikt is een hoge telefoonrekening en een hoop bullshit van Orange. Deze mensen zijn onbeschoft en incompetent. Let daarop als je erover denkt een abonnement met ze aan te gaan. Mooi als het werkt, maar als dat niet zo is laat Orange duidelijk merken dat je dood kan vallen.

Heb in het begin exact hetzelfde probleem gehad. Alles was mooi aangesloten vanuit hier. Ook stond mijn status als op geleverd, en ik kreeg zelfs al de rekening. Naar diverse keren te hebben gebeld werdt mij eindelijk verteld dat ik nog niet aangesloten was. Was volgens hun een fout in de administratie............... Lekker dan.Angry
high speeds will never end.........

wallybal
Hier idem. Veel gebeld en een klacht geschreven.

Resultaat: 4 maanden gratis abo gehad. Hier wel veel voor moeten bellen en geeist om een manager te spreken te krijgen. Daarna is alles in een stroomversnelling gekomen en binnen 3 dagen was het geregeld.

Maar de helpdesk is zwaar prut! Men zegt doodleuk dat er nog wel meer mensen zonder internet zitten en dat je maar geduld moet hebben. Of mij het boeit of andere zonder internet zitten, nee dus. Ik ben de klant en wil een normaal antwoord en een oplossing.

Ghandalf
ik ben dik tevreden over orange in het algemeen

met helpdesks heb ik niks. kan ik ook.

pinnhead31
hier ging het andersom.
lijn was al een week opgeleverd voor ik een livebox had.
tot nu toe hier weinig tot niets te klagen over orange

Rinaldo
Ik had al adsl signaal van orange voor de opleverdatum. LB aangesloten en het werkte meteen binnen 2 weken na de aanvraagdatum.

Liberty
Ik heb al ruim 4 jaar Wanadoo/Orange ADSL lite en ben er altijd zeer tevreden mee geweest en nooit storingen gehad.

1 en een half week geleden Orange family en telefonie besteld en gisteren de LB ontvangen compleet met alle toebehoren.
Telefonie en ADSL werkt .
De komende week 10 april gaat ADSL via KPN over naar Orange.

We gaan telefonie eens proberen via orange en anders blijven we goon bellen via KPN. Hoe dan ook internet 10 euro goedkoper en telefonie ook goedkoper.
Ik hou dus voorlopig KPN nog even , nu nog basis en daarna zal ik KPN op budget zetten, nog eens goedkoper.

En als internet een beetje sneller zal gaan ook mooi meegenomen.

Orange is niets mis mee.

guus
Nee vind ik ook maar toen ik mijn livebox kreeg was er nog wanadoo en had ik ook zoals pinhead het internet al eeerder dan het modem Smile

Gandhi
Nee daar ben ik het volkomen mee eens. Ik belde de orange helpdesk á een hoop centjes perminuut met de vraag: "hoe zet ik mijn livebox in bridemode" Het antwoord vandeze amsterdammer was: "ik zou het niet weten en ik ga me tijd hier ook niet aan verdoen" hierna werdt simpelweg de verbinding verbroken.... Respect is inderdaad ver te zoeken! Wink

Liberty
Gandhi schreef:
Nee daar ben ik het volkomen mee eens. Ik belde de orange helpdesk á een hoop centjes perminuut met de vraag: "hoe zet ik mijn livebox in bridemode" Het antwoord vandeze amsterdammer was: "ik zou het niet weten en ik ga me tijd hier ook niet aan verdoen" hierna werdt simpelweg de verbinding verbroken.... Respect is inderdaad ver te zoeken! Wink

Dit kan ik me niet voorstellen dat ze zo met klanten omgaan.
Ik heb het zelf niet meegemaakt maar ik ga absoluut niet voor 20 cent per minuut zo'n vraag stellen bij de helpdesk want je kan beter de vraag stellen via e-mail of gewoon in het forum de vraag plaatsen.
Dit is dan ook lekker gratis Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange heeft geen respect voor klanten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 1 29 november 2016, 20:36
Tijdelijke oplossing voor af en toe uitvallen van internet (DNS not found) Storing 8 25 november 2016, 18:23
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ekhhorlings00:38:58
| Lutz00:46:08
| mRcan02:10:26
| dutch flash02:26:51
| Memooh02:59:46
| Wanabo04:35:26
| Ano06:01:46
| dutch106:52:25
| Tiger07:32:44
| earlgrey7207:43:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?